Συνταγή: Αρνάκι σε «ψωμογάστρα»

Μια συνταγή που υποσχέθηκα. Γρήγορη πεντανόστιμη και ίσως αντι-οικολογική. Είναι ότι πρέπει για Κυριακή μεσημέρι με λίγους καλούς φίλους και άφθονη μπύρα ή κρασάκι ανα προτιμάτε. Λοιπόν:
Π
αίρνουμε ένα μεγάλο καρβέλι ψωμί. Πολύ μεγάλο όμως. Δεν λέω να το φτιάξετε μόνοι σας, αν και έτσι είναι το σωστό, αλλά μπορείτε να παραγγείλετε ένα μεγαλούτσικο στον φούρναρη της γειτονιάς σας. Κόβουμε με ένα μεγάλο μαχαίρι το πάνω μέρος, την κόρα δηλαδή, με προσοχή, χωρίς να το κομματιάσουμε γιατί θα το χρησιμοποιήσουμε μετά σαν καπάκι. Αφαιρούμε την ψίχα του ψωμιού και γεμίζουμε με παιδάκια (όλο ξεχνάω πως μπαίνουν τα διαλυτικά). Πασπαλίζουμε με αλάτι πιπέρι ρίγανη (αρκετή) και προσθέτουμε χυμό από τρία λεμόνια (ή όσα σας αρέσει). Κλείνουμε την «ψωμογάστρα» με το «καπάκι» της και τυλίγουμε με αλουμινόχαρτο. Ψήνουμε στους 180 βαθμούς για μιάμιση ώρα ανάλογα και με τον φούρνο μας. (Ρίχνετε καμιά ματιά που και πού). Μια παραλλαγή είναι να ροδίσουμε προηγουμένως τα παιδάκια (είπαμε δε θυμάμαι τα διαλυτικά) και μετά να τα περιχύσουμε λίγο από το λαδάκι τους μαζί με το λεμονάκι.
Συμβουλή. Κάντε ζουμ στο ψωμάκι που έχει κρατήσει όλο το ζουμάκι. (Αν μετά δεν πρόκειται να κάνετε σεξ φτιάξτε για συνοδεία ένα τζατζικάκι).

8 responses to “Συνταγή: Αρνάκι σε «ψωμογάστρα»

  1. @ BioLogos

    Μου έχουν λείψει τα μέρη σας. Πέρυσι είχα ανέβει στη γιορτή του τσίπουρου.

    @ taradela

    χμ..τζατζίκι για δύο ε; πονηρόν 🙂

    @ Betty

    Επειδή την ζήτησαν και άλλη την έβαλα εδώ.
    Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στο «νόστιμο» blog σου 🙂

    @ L’Enfant de la Haute Mer

    Ελπίζω να προλάβω να βγάλω φωτογραφία. Για ήχο δεν νομίζω. «Οταν τρώμε δεν μιλάμε τα μπριζολάκια μας κοιτάμε» 🙂

    @ Vagelis

    Στο συμπόσιο της τσικνοπέμπτης Βαγγέλη θα το φτιάξω και θα το φέρω στο φροντιστηριο.

    Μου αρέσει!

  2. Tha ithela polu na dokimaso kai na sou po ediposeis!!!Alla apo oti diavazo gia defteri ti sidagi prepei na einai…Ean kamia mera to mageirepseis fere na dokimasoume :P:>

    Μου αρέσει!

  3. Παιδιά (χωρίς διαλυτικά) είμαι στη τάξη και θα είμαι ως το βραδυ οπότε δε προλαβαίνω να απαντήσω με την ησυχία μου. Τα λέμε το βραδάκι. 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Α,μας την έσκασες βιαστικέ! Δεν είπαμε θα την αναρτήσουμε στης cook; Θα την ειδοποιήσω να ρυθμίσει τα τεχνικά θέματα…σε πειράζει να την αντιγράψουμε όπως είναι; Φυσικά θα λέμε ότι είναι δική σου…δεν ξέρω, η cook ασχολείται με τα πεζά…εγώ μόνο εμπνεύσεις έχω 🙂
    Πάντως, τα συγχαρητήρια μου, αλλά χωρίς τζατζίκι δεν γίνεται.

    Μου αρέσει!

  5. Ωραία συνταγή . Πότε θα τη φτιάξεις;
    Το σωστό είναι να φάνε και οι δυο τζατζίκι.

    Υ.Γ. Πρωί-πρωί κρέατα και τζατζίκια ουφ. πάω να πιω το γάλα μου.

    Καλημέρα 🙂

    Μου αρέσει!

  6. Σωστόοος.Λαδίλα, κρέας και βουλωμένες αρτηρίες.Μου αρέσει.
    Αυτό ταιριάζει με καλό τσιπουράκι.Αν έχεις φίλους πάνω στα μέρη μου ζήτα από το καινούριο όταν θα βγάλουν τα τσίπουρα στις 17 Νοέμβρη.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

