…για την μέτρηση και την αναμέτρηση της ζωής μας

Αγαπημένοι μου μαθητές, παλιοί και νέοι, ας μιλήσουμε για τη ζωή μας.

Εγώ εδώ γεννήθηκα, μεγάλωσα, σπούδασα, έχτισα σπίτι, έκανα παιδιά που σπούδασαν εδώ, σε δημόσιο σχολείο και τώρα σε δημόσιο πανεπιστήμιο. Στους γειτονιές και στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά βόλταρα, αγάπησα και αγαπήθηκα, διαδήλωσα, κυνηγήθηκα από αυτούς που δεν ήθελαν να διαδηλώνω.

Μένουμε εδώ, στη Δυτική Αθήνα

Μένουμε Κοκκινιά ΟΧΙ στην Εκάλη.

Μένουμε Πέραμα ΟΧΙ στην Κηφισια.

Μένουμε Περιστέρι ΟΧΙ στο Ψυχικό.

Μου λένε κάποιοι πως οτι κατάφερα το κατάφερα με δανεικό χρήμα των Ευρωπαίων. ΟΧΙ. Ότι κατάφερα το κατάφερα με σκληρή δουλειά, έντιμη, δέκα ώρες την ημέρα, πολλές φορές και Σάββατα και Κυριακές και έτσι συνεχίζω και δε με πείραζει, γιατί η δουλειά του δάσκαλου είναι συνταρακτική. Δεν έχω καταθέσεις στις τράπεζες αλλά νιώθω πλούσιος γιατί έχω καταθέσει ότι πιο πολύτιμο, τον χρόνο μου, στην τάξη και στον πίνακα.

Για αυτό καλώ όλους τους μαθητές, όλους, και τους τωρινούς και τους παλιούς να ψηφίσουν ΟΧΙ στην υποτέλεια, ΟΧΙ στην λιτότητα των πολλών που αυξάνει τον πλούτο των λίγων, ΟΧΙ στην εξουσία της διαπλοκής.

Να δώσουμε ένα συνταρακτικό μάθημα (φυσικής) σε όλον τον κόσμο. Ότι:  μονάδα μέτρησης της ζωής δεν μπορεί είναι το χρήμα, αλλά η ελπίδα, η ανθρωπιά, η αξιοπρέπεια.

Σχολιάστε

