Αγαπητοί συμπολίτες των φαναριών

Ναι, σε εσάς απευθύνομαι που καθαρίζετε παρμπρίζ στα φανάρια. Ξέρω βέβαια ότι κατά πιθανότητα δεν θα διαβάσετε αυτό το γράμμα αλλά εγώ νιώθω ότι σας το οφείλω. Πρώτα για να ζητήσω συγνώμη και δεύτερο για να εξομολογηθώ πως όσες φορές έχω αρνηθεί τις υπηρεσίες σας το έχω κάνει για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι ότι δεν έχω ψιλά και δεν μου αρέσει να χρωστάω. Αρκετά χρωστάω στους εισηγμένους στο χρηματιστήριο τοκογλύφους, δεν είναι ανάγκη να χρωστάω και σε έντιμους πολίτες που παλεύουν για το μεροκάματο. Ο δεύτερος είναι όταν έχω νεύρα και σκοτούρες. Και για να λέμε την αλήθεια, πολλές φορές τα εντείνετε και εσείς με την επιμονή σας. Με το ζόρι ρε παιδιά; Αφού το βλέπετε, ότι το βλέμμα είναι θολό όπως και το μυαλό, τι με ζορίζετε και σεις; Τότε δεν φέρομαι ευγενικά, πατάω γκάζι, βάζω τους καθαριστήρες και μετά νιώθω τύψεις. Καταλαβαίνω πως για την επιβίωση παλεύετε και σεις όπως κι εμείς. Βέβαια η δική σας είναι διαφορετική  γιατί η δική μας επιβίωση χρειάζεται και μια δόση επιβεβαίωσης.

6 responses to “Αγαπητοί συμπολίτες των φαναριών

  1. @ HappyHour

    Έμαθα οτι θα τους καλέσουν πρώτα σε υπαίθρια δημόσια διαβούλευση

    @ αλέξανδρος

    Πόσα για να καθαρίσεις και το πληκτρολόγιο;

    @ aniaris

    υπάρχει και το βλέμμα «δαγκώνω»

    Μου αρέσει!

  2. Εμένα με βλέπουν ότι αγχώνομαι κι ότι είμαι από αυτούς που λυπούνται να πουν όχι και με εκμεταλλεύονται. Τώρα τελευταία έχω κάνει πρόβα στον καθρέφτη το βλέμμα «δε μασάω» και ψιλοπέτυχε. Υπήρξαν κάνα-δυό που με προσπέρασαν.

    Μου αρέσει!

  3. Χαχαχαχα, μην τους βάζεις ιδέες ικανούς τους εχώ !

    «Να πλύνω τζάμι κύριοζ ; Με απόντειγκξη 30 λεπτά χωρίζ 20 !»

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

