Προληπτικές χαζομάρες (part I)

♥  Παλιά είχαμε τις σοσιαλιστικές προσλήψεις, τώρα μας βρήκαν οι «δημοκρατικές» προλήψεις. Εγώ πάντως επειδή είμαι λιγάκι προληπτικός λέω να αυτοπροσαχθώ κύριε Χρυσοχοϊδη.

♥ Αλλά ξέρω γιατί γίνονται αυτές οι προληπτικές προσαγωγές. Γιατί δεν τους πέρασε ο προληπτικός εμβολιασμός.

♥ Αυτοί, οι ελεύθεροι επαγγελματίες φταίνε για όλα, που δουλεύουν 14 ώρες την ημέρα και δηλώνουν τα μισά από κάποιους δημόσιους υπάλληλους που δουλεύουν 3 ώρες την ημέρα.

♥ Και μη ξανακούσω κουβέντα για τους τραπεζίτες γιατί κι παππούς μου τοκογλύφος ήτανε.

♥ Αν δεν μειωθεί πάντως το έλλειμμα τον βλέπω με εγκεφαλικό τον Ανδρουλάκη. Πρώην σύντροφε Μίμη κουράγιο,. Για το έλλειμμα σοσιαλισμού παλεύουμε όλοι.

♥ Ούτε αθλητικά δε μπορώ να ακούσω πια. Πιάνω «ταδε sport fm” και ακούω για το έλλειμμα της ΑΕΚ. Στενοχωριέται κι η μάνα μου που είναι ΚΚΕ.

♥ Κλείνω το ράδιο, σιχτίρ λέω, πάω να κάνω μάθημα να μαζέψω κάνα ευρώ να πληρώσω το ΤΕΒΕ και με ρωτάει ο πιτσιρικάς που θέλει να γίνει αρχιτέκτονας «δάσκαλε γιατί δε παίρνει ο αέρας τα ηλεκττρόνια στις κεραίες». Τόσες μαλακίες που ακούει το παιδί, πήραν τα μυαλά του αέρα.

♥ Πάει σήμερα φίλος μου ο Γιώργος στο ΙΚΑ Περιστερίου. Δωδεκάμιση η ώρα πήγε, έλειπε ο Γιώργης ο Παπανδρέου, η γιατρός μιλούσε είκοσι λεπτά με κάτι ιατρικούς επισκέπτες. Μία παρά δέκα βγαίνουν αυτοί, γελάκια, αστειάκια με τη γιατρό, πάει να μπει η γιαγιά με μια πληγή στο πόδι να, «Κλείσαμε» λέει η ΙΚΑτζού-γιατρός, φεύγει η γιαγιά, μπαίνει ο φίλος μου, «Κλείσαμε» του λέει αυτή, «Μά ένα φάρμακο να μου γράψεις» λέει αυτός, «Σιγά μη κάνω υπερωρίες» ξαναλέει αυτή, «Άντε γ…..» λέει αυτός. Να πω την αλήθεια, το χρειαζόταν για προληπτικούς λόγους.

♥ Διότι το άκουσα κι αυτό στο μπαρ. Ιδού ο διάλογος:
-Που πας ρε, κάτσε λίγο.
-Άσε ρε πρέπει να φύγω. Πάω να κάνω σεξ με τη γυναίκα μου.
-Καλά ρε εντάξει, πως κάνεις έτσι. Της κάνεις αύριο.
-Αύριο θα βγω με τη Σούλα ρε και θα αργήσω να γυρίσω.

♥ Α ρε Χρυσοχοϊδη. Σχολή έκανες.

3 responses to “Προληπτικές χαζομάρες (part I)

  1. Αυτό με το ΤΕΒΕ με πλήγωσε, θυμήθηκα που δεν μου δίνουν μία βεβαίωση γιατί χρωστάω ένα λογαριασμό. Αμ το άλλο πάλι, που πάντα δηλώνω λιγότερα εισοδήματα από τους δημοσίους υπαλλήλους και πρέπει να ορκίζομαι και στο ευαγγέλιο ότι δεν κλέβω; Στραβός είναι ο γυαλός, δεν φταίμε εμείς…

    Καλή σου χρονιά αγαπητέ βζ!

    (Υ.Γ. Πάω στοίχημα ότι ο πιτσιρικάς θα πίνει και μπυρόνια…)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

