Εσείς έχετε καταλάβει ποιος φταίει…

για το κακό οικονομικό χάλι του τόπου; Φταίνε οι προηγούμενοι; Φταίνε και οι προ-προηγούμενοι; Φταίνε οι κάθε είδους «ηγούμενοι» γενικώς; Φταίμε εμείς, φταίει ο γείτονας ο υδραυλικός; Φταίει η αδελφή μου η δημόσια υπάλληλος;

Τελικά, για αυτούς που κακοδιαχειρίζονται τα δημόσια οικονομικά είναι αρκετή η πολιτική τιμωρία και απομόνωση; Φτάνει αυτό ή μήπως χρειάζεται κάτι παραπάνω για αυτούς που φταίνε;

Αν ας πούμε ο Αλογοσκούφης τα έκανε ρόιδο γιατί είναι σπίτι του και δεν είναι στη φυλακή; Και εντάξει ας πούμε ότι δεν είναι σωστό να παέι φυλακή. Γιατί δεν δημεύεται η περιουσία του; Διότι εγώ αν χρεοκοπήσω θα μου πάρουν το σπίτι. (Δεν έχω βέβαια αλλά λέμε τώρα).

Δεν είναι πια να ακούς ειδήσεις. Έχουν κάνει κατάληψη οι οικονομικοί συντάκτες και εκτοξεύουν οικονομικές μολότωφ.

Αλλά όχι, δεν θα μας πιάσει κατάθλιψη. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία αρκεί να έχει κάνει όλα της τα εμβόλια βέβαια.

5 responses to “Εσείς έχετε καταλάβει ποιος φταίει…

  1. @ Rodia

    Ευχαριστώ και ανταποδίδω με καθυστέρηση.

    @ ο δείμος του πολίτη

    Διαίρει και βασίλευε. Εύκολο, αποτελεσματικό και κυρίως χωρίς πολιτικό κόστος.

    Μου αρέσει!

  2. Δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι μόνο μας αρέσει να κατηγρούμε τους άλλους. Καταλαβαίνω ότι όλοι κλέβουμε το κράτος (η φοροδιαφυγή δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία), αλλά μήπως εν τέλει στοχο έχουμε μόνο κανιβαλιστικά να κερδίζουμε εμείς και να κλέβουμε όλους τους άλλους; Δεν καταλαβαίνω βέβαια γιατί πρέπει να δεχόμαστε να μοιραζόμαστε και να κατηγορούμε ανά ομάδα τις άλλες ομάδες. Πολ΄λα δεν καταλαβαίνω.

    Μου αρέσει!

  3. «Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία» αφού τα εχουμε τιναξει ολοι! :))
    ..δεν αναφερεται πουθενα πως υπαρχουν επιζωντες μετα το θανατο της ελπιδας..
    Καλη Χρονια, παρ’ όλα αυτα (αλλα και με αυτα)

    Μου αρέσει!

  4. @ HappyHour

    Και μετά τη δήμευση, η περιουσία να βγει σε ηλεκτρονική δημόσια περιουσία στα πλαίσια της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

