Δεν είναι ντροπή;

Αυτοί που καλύπτονται από ασυλία βουλευτική να ζητάνε την κατάργηση της πανεπιστημιακής;

4 responses to “Δεν είναι ντροπή;

  1. @ Hyp

    Σωστά τα λες αλλά εγώ θέλω να μιλήσω λίγο σαν Πειραιώτης. Τα έχουν κάνει σκατά και τα πετάνε στα μούτρα μας.

    @ Απειρώτας

    και για να συνεχίσω την «επιχοιρηματολογία» του προηγούμενο σχολίου μου, νομίζω πως το μόνο άσυλο που θα αφήσουν άθικτο θα είναι της τουαλέτας μας.

    @ αλέξανδρος

    Να το χοντρύνεις, γιατί να μη το χοντρύνεις; Το χόντρυνα ήδη εγώ.

    Μου αρέσει!

  2. Οι κυβερνήσεις πάντως – δεκαετίες τώρα – σέβονται στο ακέραιο το «υποδηματοποιητικό άσυλο»
    καθότι και το πανεπιστήμιο και πολλά άλλα τα έχουν γραμμένα στα παλιά τους τα παπούτσια
    (για να μη πω τίποτε άλλο και το χοντρήνω)

    Μου αρέσει!

  3. τα πράγματα είναι απλά :
    η βουλευτική ασυλία σημαίνει ότι κρίνοντες και κρινόμενοι ταυτίζονται, ενώ τα αδικήματα που αυτή αφορά είναι αγνά αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου. Έτσι προέκυψαν και τα κάθε λογής σκάνδαλα, οι παραγραφές και η πάγια ατιμωρησία.
    Στο πανεπιστημιακό άσυλο οι κρίνοντες και οι κρινόμενοι δεν ταυτίζονται.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

