Η μοιρασιά

Η αγγελία μιλούσε για ένα δυάρι διαμπερές φωτεινό με θέση πάρκιν και αποθήκη. «Ας το δούμε κι αυτό» είπα και βρέθηκα μπροστά στην είσοδο ενός φρεσκοβαμμένου χαμηλοτάβανου προσφυγικού. Η πόρτα ήταν τόσο μικρή που έπρεπε να σκύψω για να μπω. Όσο για τα παράθυρα, φώτιζαν περίφημα από τον λαιμό και κάτω. «Η θέση πάρκιν;» ρώτησα τον ιδιοκτήτη.

«Στο πεζοδρόμιο. Δεν είδες την κίτρινη γραμμή;»

Πράγματι στο πεζοδρόμιο με κίτρινο χρώμα υπήρχε σχεδιασμένο ένα ορθογώνιο. Χωρούσε ένα μικρό αυτοκίνητο.

«Και πόσα θέλεις για αυτό;»

«Τρία κατοστάρικα»

«300 ευρώ. Πολλά δεν είναι;»

«Για έναν ίσως. Για δύο άτομα είναι λίγα. Εγώ το έχω για δύο φοιτητές ή μετανάστες»

Πήγα να του πω οτι προφανώς  εννοούσε δύο πολύ κοντούς φοιτητές ή νάνους  μετανάστες αλλά τελικά τον ρώτησα.

«Και τι το χρειάζονται το πάρκιν δύο φτωχοί φοιτητές ή μετανάστες;»

«Αν δεν έχουν αυτοκίνητο μπορούν το καλοκαίρι να βγάζουν ένα τραπεζάκι με καρέκλες και να παίρνουν τον αέρα τους.»

«Η φτώχεια θέλει καλοπέραση ε;» προσπάθησα να τον ειρωνευτώ.  Τελικά η κουβέντα κατάληξε στην πολιτική.

«Δεν έχει σημασία φίλε πως μοιράζεις τον πλούτο αλλά πως μοιράζεις την φτώχεια. Διότι αν όλοι οι φτωχοί είναι το ίδιο φτωχοί θα θελήσουν να γίνουν πλουσιότεροι. Ενώ αν την φτώχεια την μοιράσεις άνισα, οι φτωχοί θα φοβούνται  μη γίνουν φτωχότεροι. Με συγχωρείς τώρα αλλά ήρθε το επόμενο ραντεβού» είπε καθώς από την τρύπα της εισόδου πρόβαλαν τρία φοβισμένα πρόσωπα.

4 responses to “Η μοιρασιά

  1. Τελικά γνωριζόμαστε.
    Εμένα κάποτε μου είχε συμβεί το αντίστροφο.
    Με δυο συμφοιτητές μου πήγαμε να δούμε ένα τριάρι σε πολυκατοικία, Πάτρα μεριά.
    Ο ιδιοκτήτης μας έκοψε και προφανώς δεν του άρεσαν οι φάτσες μας.
    «Και τι το θέλετε τρεις φοιτητές ένα τριάρι;»
    Προφανώς ήθελε να μας στείλει σε κανα δυαράκι σαν το δικό σου .
    Και να οι τρεις φάτσες που είδες να ξεπροβάλλουν.
    (δεν το πιάσαμε τελικά ούτ΄εμείς)

    Μου αρέσει!

  2. @ L

    Νιώθω πολλές φορές οτι κάτι μου διαφεύγει αλλά αποφεύγω να το σκέπτομαι και τότε καταλαβαίνω οτι αντιδρώ με το ένστικτο. Μπέρδεμα.

    Μου αρέσει!

  3. χαμηλοτάβανη λογική
    χαμηλοτάβανες ψυχές
    ή μήπως κάτι μας διαφεύγει ;
    ας πούμε,
    μια μεγαλύτερη ικανότητα ν’αλλάζουμε θέσεις ;

    βαρύ, πυκνό, ασήκωτο ..

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

