Χασάν

Στο βενζινάδικο της γειτονιάς μου δουλεύει ο Χασάν. Όποτε βάζω βενζίνα επιθεωρεί το σαραβαλάκι μου και κάνει παρατηρήσεις. «Πάλι δεν έχουν αέρα τα λάστιχα». «Άνοιξε να δούμε τα λάδια». «Για να ρίξουμε μια ματιά στα υγρά του». «Δεν το προσέχεις το αυτοκίνητό σου. Γιατί; Επειδή γέρασε; Πρέπει να προσέχουμε τα πράματά μας».

Ο Χασάν δεν έχει πολλά πράματα. Ένα κρεβάτι μια τηλεόραση ένα ποδήλατο μια λεκάνη να πλένει τα λιγοστά ρούχα του κι ένα ηλεκτρικό σίδερο, είναι η περιουσία του. «Μου φτάνουν αυτά. Εσένα σου περισσεύουν και δεν προσέχεις;»

Χθες, πριν πάω να βάλω βενζίνη φρόντισα να είναι το αυτοκίνητο «τζι-τζι». Καθαρό, λάδια, υγρά, αέρας, τα πάντα. Του Χασάν του κακοφάνηκε. Κατάλαβε ότι είχα πάει σε άλλο βενζινάδικο. Με κοίταξε λυπημένος και είπε «Πιο πολύ να προσέχουμε αυτούς που μας προσέχουν».

Τι θα κάνω άμα χάσω τον Χασάν;

8 responses to “Χασάν

  1. επί τής ουσίας τού κειμένου σου βz, τα είπε όλα το κορίτσι τής ανοιχτής θάλασσας

    επί τής ανοησίας τών εκδοτικών πραμάτων μπορούνε να στα πούνε κι άλλοι πολλοί επίσης (κι εγώ μαζί) 👿

    η ουσία είναι μία: γράφε εσύ και μη σε νοιάζει 😀

    Μου αρέσει!

  2. @ silentcrosing

    Από ότι έχω καταλάβει ο χώρος των εκδόσεων απαιτεί και κατάλληλες δημόσιες σχέσεις τις οποίες αδυνατώ να συνάψω. Υπάρχει και η αρχή διατήρησης της ενέργειας βλέπεις.
    Μου αρκεί πάντως που εκλεκτοί ηλεκτρονικοί έστω φίλοι αφιερώνουν χρόνο στα γραφόμενα. Ελπίζω κάποτε να γνωρίσω πολλούς από αυτούς και από κοντά.

    Δεν τον γνωρίζω τον Ντίνο Μπουτζάτι αλλά αφού τον συστήνεις θα ήθελα να τον γνωρίσω.

    Μου αρέσει!

  3. Μια τέτοια απουσία αγαπητέ (μας) είναι έως και ανυπόφορη. Περιμένω τη μέρα που η ανάγνωση των κειμένων σου δεν θα είναι (μόνο) ηλεκτρονική. Γνωρίζεις τον συνάδελφο σου Ντίνο Μπουτζάτι;

    Μου αρέσει!

  4. L

    Ζητώ συγνώμη γιατί δεν μπορώ πάντα να ανταποκριθώ έγκαιρα στα δικό μου «χρέος» αντιφώνησης τόσο ευγενικών σχολίων.
    Ελπίζω να συγχωρεθεί κάποια στιγμή η παρατεταμένη απουσία.

    Μου αρέσει!

  5. Άλλο ένα απεσταγμένο κείμενο για την αφοσίωση,
    που ανεβάζει τα χρέη που μου δημιουργούν τα
    γραφόμενά σου.

    Άλλωστε, τι άλλο μας μένει, εκτός απ’όσα δίνουμε?
    Τον Χασάν, τα συναισθήματά του, και τα μάτια σου !
    Καλή σου μέρα !

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

