Η φίλη μου η συμβασιούχος

Ανησυχώ. Ανησυχώ πολύ. Ακούστε πως έχουν τα πράγματα. Προχθές είχα πάει στο οικόπεδό μου στη Σαλαμίνα να φυτέψω κάτι ρίζες ελιές. Πήγα με την φίλη μου. Η φίλη μου είναι συμβασιούχος στο δημόσιο. Τα δύο αδέλφια της είναι δικηγόροι.

Ενώ έσκαβα, εκείνη με τραβούσε βίντεο με το κινητό της όταν ξαφνικά κάνει ένα κρακ η αξίνα και σπάει. Είχα χτυπήσει κάτι σκληρό. Παίρνω το φτυάρι και τραβάω τα χώματα στην άκρη. Και τι βλέπω; Μάρμαρο. Μια μαρμαρένια κολώνα.

«Αρχαία» φώναξε η φίλη μου η συμβασιούχος που στο μεταξύ είχε έρθει από πάνω συνεχίζοντας να βιντεοσκοπεί. Τα ‘χασα. Τώρα; Δυο οικόπεδα παρακάτω, ο θείος Μίμης, καθηγητής μέσης εκπαίδευσης, πούλησε αυθαίρετο και οικόπεδο όσο όσο γιατί σκάβοντας είχε βρει ένα κιούπι από προ Χριστού. Έκλεισα την λακκούβα και φύγαμε άρον άρον. Γυρίσαμε σπίτι.

Η φίλη μου ήταν πολύ χαρούμενη που βρήκαμε αρχαία ενώ εγώ πολύ στενοχωρημένος. Όταν η φίλη μου είναι χαρούμενη και εγώ στενοχωρημένος κάνουμε σεξ οπότε συνήθως τα πράγματα αντιστρέφονται. Μετά, όταν «τελειώνουμε» «τελειώνω», εγώ ψάχνω για αναπτήρα και εκείνη ξεραίνεται στον ύπνο, για να ονειρευτεί την συνέχεια ή για να ονειρευτεί άλλον «αναπτήρα».

Έτσι έγινε και χθες το βράδυ. Καθώς έψαχνα, άνοιξα την τσάντα της -πάντα έχει αναπτήρες της νέας δημοκρατίας- που την είχε αφημένη πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού. Ανοίγω και τι βλέπω; Μια βιντεοκάμερα. Κόντεψε να μου ‘ρθει κόλπος. Ευτυχώς η φίλη μου μετά το σεξ ξεραίνεται στον ύπνο.

Παίρνω την κάμερα και πάω στην τουαλέτα. Την βάζω από την αρχή να παίξει και νάσου ο θείος Μίμης. Τσίτσιδος. Και η φίλη μου η συμβασιούχος. Γυμνή κι αυτή. Να του «παίρνει συνέντευξη». Καταλαβαίνετε τι εννοώ. Πάγωσα. Βάζω την κάμερα στην τσάντα. Εκείνη ακριβώς την στιγμή έρχεται μήνυμα στο κινητό.

Τρόμαξα, σκιάχτηκα. Τόσο πολύ είχα ταραχτεί. Ήταν από την αδελφή μου:« Ο θείος Μίμης έπεσε από τις σκάλες. Ελάτε στο κρατικό. Επείγον». Πιάνω να ντυθώ. «Θα μου φτιάξεις και μένα καφέ αγάπη μου;» ακούω την φωνή της φίλης μου από μέσα. «Γιατί ξύπνησες τόσο νωρίς;» ρωτάω. «Έχω συνέντευξη μωρό μου σήμερα για τον διαγωνισμό του υπουργείου πολιτισμού . Το ξέχασες;» μου απαντάει.

 

17 responses to “Η φίλη μου η συμβασιούχος

  1. Ιδέα δεν έχω…αλλά εσύ γνωρίζεις το βάθος και την επικινδυνότητά του.

    Όμορφη επιλογή, τα βουνά της Αρκαδίας!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ωραία, πρόσεξε να είσαι καλός εργοδότης!!
    Όμορφη η Αρκαδία, κάποτε πηγαίναμε τουλάχιστον μια φορά το χρόνο στη Στεμνίτσα και τα δάση τριγύρω.

    Μου αρέσει!

  3. @betty

    Είμαι παιδί του βουνού. Γιαυτό πούλησα το οικόπεδο, αγόρασα ένα άλλο στην Αρκαδία και έψαξα να βρώ γυναίκα με σύμβαση αορίστου χρόνου 🙂

    Μου αρέσει!

  4. @manitaritoubounou

    Τις γιορτές όσο και να το κάνεις είδα tv dvd και ειδήσεις σχετικές με dvd οπότε πολύ θέλει ο άνθρωπος…..;

    @ MrwSmith

    Όχι. Λες να «πέσει» κανείς επίδοξος αυτόχειρας ; 🙂

    @ Niemandsrose

    Φαντάζομαι τι θα γίνεται στα πανηγύρια του.

    Μου αρέσει!

  5. Αυτή η μανία που έχει η φίλη σου με τις βιντεοσκοπήσεις…να προσέχει…μη της βγεί σε κακό.
    Πολλά θέματα την ίδια ημέρα!
    Την έκλεισες την λακκούβα? 🙂

    Υ.Γ. έχω αρχίσει να μην συμπαθώ την τεχνολογία… Ελπίζω τώρα να το κάνω σωστά.

    Μου αρέσει!

  6. Αυτή η μανία που έχει η φίλη σου με τις βιντεοσκοπήσεις…να προσέχει…μη της βγεί σε κακό.
    Πολλά θέματα την ίδια ημέρα!
    Την έκλεισες την λακκούβα? 🙂

    Μου αρέσει!

  7. @taradela

    «Κάπνιζε και μη ερεύνα» δηλαδή ; 🙂

    @aliki

    Ωραίο το Mr Padrazo. Νιώθω σαν Δον και όταν με πιάνει το επαναστατικό μου σαν Ζορό 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

