9 thoughts on “Tι προηγείται ;

  1. προηγείται η αφόρητη κοινωνική πραγματικότητα.
    τουλάχιστον μερικές φορές ακολουθεί το πάθος ή το όνειρο κι έτσι μας μένει ακόμη η ελπίδα.

    Μου αρέσει!

  2. Είναι σαν να λές δράση ή αντίδραση (3ος του Νευτωνα).

    Κάλη χρονιά , χρόνια καλά με πολύ αγάπη στην καρδιά.

    Σου εύχομαι φέτος να πάρεις και να δώσεις αγάπη στα αγαπημένα σου πρόσωπα.

    Φιλιά

    Μου αρέσει!

  3. @ cook

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. 🙂
    Η παραίτηση πάντως δεν είναι κακό όταν η «σύμβαση» δεν μπορεί να αναπροσαρμόζεται.

    @ confused

    Καλή χρονιά και σε εσένα εύχομαι;
    Όταν συμβιβάζεσαι «μετριάζεις» αξιώσεις και δικαιώματα.

    @ weirdo

    Δεν είναι το ίδιο. Ο συμβιβασμός είναι κατά κάποιο τρόπο μια «συμφωνία». Η «παραχώρηση» κάποιες φορές προυποθέτει μια διάθεση συμβιβασμού.

    @ alkyoni

    Η συναίνεση προυποθέτει ένα «αίτημα» , μια απόφαση, μια «θέση» γενικά προς την οποία πρέπει να κατευθυνθεί η αποδοχή-συγκατάθεσή. Μπορεί να είναι συστατικό ενός «δίκαιου» συμβιβασμού.

    Μου αρέσει!

  4. …η παραίτηση!
    και μόνο τέτοια να μην είναι η χρονιά σου αγαπητέ μου padrazzo 🙂
    καθυστερημένα βεβαια…χρόνια πολλά για τη γιορτή σου και πάντα με υγεία 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.