Παιδιά.

Τα έχουν όλα ;

8.jpg

ή εμείς νομίζουμε ότι δεν τους λείπει τίποτα

5 responses to “Παιδιά.

  1. @ cook

    Η φράση «τα παιδιά τα έχουν όλα» ή » τα θέλουν όλα» ανήκει σε εμάς, τους «μεγάλους» που θέλουμε να τα ελέγχουμε όλα. Νομίζω πως τα παιδιά θέλουν «λίγα» αλλά «μεγάλα» που επειδή πολλές φορές δεν μπορούμε να τα «χωρέσουμε» στη ζωή μας τα βαφτίζουμε «όλα».

    Μου αρέσει!

  2. εξαρτάται τι προσδιοριζει κανείς με το όλα…τελευταία όλο και ανακαλύπτω πόσο διαφορετική είναι η σημασία της λέξης για τον καθένα,ειδικά όταν έχει να κάνει με τα παιδια..
    και στην ερώτηση σου,αν έχουν αγαπη και είναι υγιή,τα έχουν όλα λέω εγώ…

    Μου αρέσει!

  3. @avra

    Σε ευχαριστώ πολύ. Χαρά και υγεία για εσένα και τους αγαπημένους σου.

    @το βυτίο

    Καλή χρονιά με υγεία χαρές και ελάχιστες σκοτούρες.

    Μου αρέσει!

  4. ετσι ειναι….το ουσιαστικο τους λειπει…η επικοινωνια…να τα αφουγκραστουμε…να παιξουμε μαζι τους…

    καλη χρονια με υγεια και ευτυχια…τοσο τετριμμενα αλλα και τοσο απαραιτητα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

