Ένα παραμύθι και πολλές ευχές.

M ια φορά ήταν ένας χρόνος που δεν ήθελε να γίνει παλιός.

Και αρρώστησε.

Άρχισε να χάνει μέρες από τη στενοχώρια του.

Όλοι ανησύχησαν.

Του έκαναν μετάγγιση ημερών, να αντέξει μέχρι την πρωτοχρονιά.

Τίποτα. Αυτός συνέχισε να λιγοστεύει.

Μέρες περνούσαν και μέρες χάνονταν.

Αναστάτωση μεγάλη στα ημερολόγια όλου του κόσμου.

Και ξάφνου, ενώ όλοι περίμεναν το «τέλος» απελπισμένοι,

μια όμορφη βδομάδα πέρασε και τον … άλλαξε.

Ο χρόνος κοκκίνισε, σηκώθηκε από το κρεβάτι, ντύθηκε, στολίστηκε και την ακολούθησε.

Καλή χρονιά σε όσους

ανησυχούν

ονειρεύονται

αναζητούν

αγωνίζονται.

Καλή χρονιά σε όλους.

Με πολλές όμορφες ημέρες και νύχτες.

 

16 responses to “Ένα παραμύθι και πολλές ευχές.

  1. ωχ, τέτοια ευχή δε μου έχουν κάνει για το νέο χρόνο, πιάνουν οι δικές σου; Τι να σου πω, δεν ξέρω αν θέλω, πάντως είμαι πολυταξιδεμένη κι απορώ πώς γίνεται κάτι που δεν το θέλεις να το παθαίνεις κιόλας!

    Μου αρέσει!

  2. @ betty

    Καλώς ήρθες λοιπόν. Ευχαριστώ για τις ευχές.
    Εγώ σου εύχομαι αν είσαι να μείνεις κι αν δεν είσαι να γίνεις πολυταξιδεμένη 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Αχ, ήρθα πολύ καθυστερημένη λόγω ταξιδιού(απολογία)!
    Σου εύχομαι να σε χαίρονται οι αγαπημένες σου κι εσύ που έχεις πολλές από τις χάρες του συνονόματού σου αγίου (να μην επαναλαμβανόμαστε) ν’αποκτήσεις κι άλλες πολλές!!!
    Καλή χρονιά και …αγωνιστική.
    Μούρλια το παραμυθάκι σου, είδες τι κάνει το θηλυκό!

    Μου αρέσει!

  4. @ aliki

    Σε ευχαριστώ να είσαι καλά 🙂

    @ orelia

    Σε ευχαριστώ. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά για σένα και τους αγαπημένους σου. 🙂

    Μου αρέσει!

  5. ομορφο παραμυθι
    εξαιρετικη ευχη
    νασαι κι εσυ μεσα σ’ αυτη

    χρονια πολλα και για τη γιορτη σου
    καλη χρονια

    Μου αρέσει!

  6. @Γιώργος

    Σε ευχαρστώ. Καλή και δημιουργική χρονιά και για εσένα.

    @Καπετάνισσα

    Σε ευχαριστώ πολύ για την πολύ όμορφη ευχή σου. Ευχές και από εμένα για μια όμορφη καινούργια χρονιά.

    @Βασιλική

    Χρόνια μας πολλά λοιπόν 🙂

    @Aqua

    Πεισματάρης σαν παιδί ίσως;
    Καλή χρονιά,, καλύτερα χρόνια, εύχομαι.

    Μου αρέσει!

  7. Για την νέα χρονιά
    Για τη γιορτή σου
    Πάντα ανήσυχος
    Πάντα ονειροπόλος.

    Είναι κάτι άλλο ο αγωνιστής?

    Μου αρέσει!

  8. Όμορφο πολύ!

    Την Αγάπη μου θα σου στείλω ονειροπόλε Padrazo!
    Στολίδι και πρώτη ύλη μαζί.
    Για τη καρδιά και το ταξίδεμα στο κόσμο.
    Τον μέσα και τον έξω.

    To 2008, να’ναι μια χρονιά πλούσια σε αγάπη!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

