Συμβάσεις…

 dsc00013-a.jpg
…δωρισμένου χρόνου.

10 responses to “Συμβάσεις…

  1. διαπιστώσεις κάνω…δεν θέλω να αλλάξω παρέες… δεν είναι για σένα το σχόλιο μην ανησυχείς…

    Μου αρέσει!

  2. @taradela

    ή ζορισμένου χώρου

    @πρεζα tv

    Πόσες ιστορίες να έχουν γραφτεί σε κάποιο παιδικό μυαλουδάκι με αυτό το αρκουδάκι ε;

    @paperflowers

    Και στον οίκτο και στην λύπη.

    @alkyoni

    Σε ενέπνευσε βλέπω 🙂

    @ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ

    Τον ίδιο συνειρμό είχαμε

    @Mrs Smith

    Μπα. Δεν τα παίρνουν. Πάνε στα μεγάλα σκουπιδοπωλεία να αγοράσουν παιχνίδια.

    @Ionios

    Να αλλάξεις παρέες.

    Μου αρέσει!

  3. σήμερα είχα πάει σε μια κηδεία κ θυμήθηκα πόσο μικροί είμαστε…
    σήμερα βγήκα με συναδέλφους κ θυμήθηκα πόσο αυτονόητοι και βαρετοί γίνονται οι καθηγητές όταν θέλουν…

    Μου αρέσει!

  4. Υπάρχουν και του αόριστου χρόνου, αλλά κι’ αυτός κατά άλλη έννοια πεπερασμένος είναι, αόριστος μέσα στα όριά του.
    Τουλάχιστον εκεί, αυτό το παραπεταμένο κουκλάκι, μπορεί κάποιος να το δεί και να το πάρει. Να ανανεώσει την σύμβαση.

    Μου αρέσει!

  5. Τo blog του απολυμένου από την ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…
    Ενημέρωσε Άτομα Που Επικοινωνείς Για Τo Blog http://apasxolisi.wordpress.com Χρησιμοποίησε Αυτό Το Blog Να Καταγγείλεις Η Να Ενημερωθείς Για Εργασιακά Θέματα Επικοινωνήστε μαζί μου με τα email:apasxolisi_blog@yahoo.gr Είναι Μια Ανοικτή Και Online Social Network Σελίδα Διαμαρτυρίας Και Αποκάλυψης Στη Κοινή Γνώμη .. Της Πρωτοφανούς Απόλυσής Μου!

    Μου αρέσει!

  6. παραμένει πάντα πεπερασμένος ο χρόνος είτε δωρισμένος,είτε ό,τι άλλο
    κοινοτυπία ναι…αλλά δεν αξίζει δευτερόλεπτο να σπαταλιέται έτσι αν κρίνω κι απ τη φωτογραφία που συνοδεύει την ατελή πρόταση-ποστ
    Το ρήμα εννοείται, αλλά η πρόταση δεν παύει να είναι ατελής,όπως ίσως και η σύμβαση
    (αλλά σύμβαση δεν ήταν; μ ελπίδα μονιμοποίησης;)
    μα τι λέω κι εγώ….
    σταματώ εδώ
    καλημέρα padr

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

