Το σχολείο ως «Θωρηκτό Ποτέμκιν»

«Θαυμάστε» αυτή τη προκήρυξη η οποία υποτίθεται είναι «προϊόν» μαθητών όπως δηλώνει το πρώτο πληθυντικό πρόσωπο στο οποίο είναι γραμμένη. Είναι προφανές πως γράφτηκε από κάποιους άλλους κακούς «μαθητές» της πολιτικής ιστορίας, στις αίθουσες του «κομματικού σχολείου» τους στα πλαίσια των «επαναστατικών εξετάσεων». Είναι πιο εύκολο «θέμα» οι καταλήψεις σχολείων και οι απεργίες των δημοσίων υπαλλήλων, από τις απεργίες και τις καταλήψεις στα εργοστάσια. Η, με άλλα λόγια ,να πως μπορεί η αριστερά να αμβλύνει ένα κίνημα.

prok_1.jpg

prok_2.jpg

12 responses to “Το σχολείο ως «Θωρηκτό Ποτέμκιν»

  1. @daskalakos

    Αν αλλάξουμε μερικές λέξεις ο τόνος και το στυλ λειτουργούν σαν σκουληκότρυπα στον πολιτικό χρόνο.

    Μου αρέσει!

  2. Δε χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για να βρούμε τους συγγραφείς της ανακοίνωσης. Αρκεί να ρίξουμε μια ματιά στον Ριζοσπάστη και θα βρούμε την απάντηση…

    Εξάλλου τα λογικά άλματα που υπάρχουν στο παραπάνω κείμενο, είναι χαρακτηριστικά της ιδιόμορφης λογικής του ΚΚΕ…

    Μου αρέσει!

  3. Κοίταξε να δεις. Όταν τα νοσοκομεία από χώροι αποκατάστασης της υγείας έχουν γίνει χώροι αποκατάστασεις τραπεζικών λογαριασμών, οι πολεοδομίες από χώροι προστασίας του περιβάλλοντος χώροι αυθαιρεσίας, η αστυνομία από τιμητής του νόμου παραβάτης, τότε και το σχολείο από λίκνο του φωτός και της δημοκρατίας έγινε το αυγό του φιδιού

    Μου αρέσει!

  4. @apeirotas

    Σωστά τα λες για τις «επετειακές «εξεγέρσεις» και για τις θυσίες και το κόστος της νίκης.
    Μου κάνει και εντύπωση ξέρεις και θέλω να το ανεβάσω στο ποστ οι «δημοκρατικές» διαδικασίες που ακολουθούνται στις ψηφοφορίες τις οποίες μου περιγράφουν οι μαθητές στο φροντιστήριο. Παρ’ όλο που είναι στην κυριολεξία «ελεεινές» τα παιδιά τις θεωρούν φυσιολογικές και όταν τους λέω ότι τέτεοιες διαδικασίες τους υποτιμούν με κοιτάζουν παραξενεμένα. Μερικοί ομολογούν κυνικά ότι πετάνε τα ψηφοδέλτια που είναι κατά της κατάληψης στις ελάχιστες περιπτώσεις που γίνεται μυστική ψηφοφορία. Τις περισσότερες φορές ψηφίζουν με την μέθοδο του όσοι είναι υπερ να έρθουν από εδώ και όσοι είναι κατά από εκεί ή υπογράφουν σε ένα κατάλογο τι ψηφίζουν. Και ενώ κάποιοι παραδίδουν αυτά τα μαθήματα κομματικής δημοκρατίας οι δάσκαλοι (όχι όλοι) πίνουν τσίπουρα στα γειτονικά ουζερί. Είναι τραγικό.

    Μου αρέσει!

  5. Οι μαθητές-φοιτητές έχουν καταφέρει από τη μια να κλείνουν αυτό που- θεωρητικά -υπερασπίζονται, από την άλλη να κουράσουν την κοινωνία. Οι αγώνες τους έχουν αποκτήσει επετειακό χαρακτήρα και όλοι ξέρουμε τι γίνεται με τις επετείους. Ξεφτίζουν.
    Αλλά δεν φταίνε μόνο αυτοί(τουλάχιστον οι μαθητές, διότι οι φοιτητές είναι ενήλικοι).
    Πάντως όταν αγωνίζεσαι για κάτι πρέπει από τη αρχή να είσαι προετοιμασμένος να χάσεις κάτι.Να θυσιάσεις κάτι και να βάλεις τα όρια της απώλειάς σου. Δηλαδή το πόσο θυσία αντέχεις.Έχω την αίσθηση πως κανένας δεν θέλει να θυσιάσει κάτι αλλά όλοι να κερδίσουν. Έτσι όμως λειτουργείς εκ του ασφαλούς.

    Μου αρέσει!

  6. μια απορία που θα σου φανεί άσχετη..
    πόσοι απ τους μαθητές ξέρουν για τον Καποδίστρια;;
    Δεν μιλάω για το καποδίστριας1,2,3,….

    Μου αρέσει!

  7. @luminaled

    Είχα και εγώ την ίδια απορία για αυτό ζήτησα από τους μαθητές μου να φέρουν την προκήρυξη. Τα παιδιά μου έλεγαν πως «αν τα σχολεία περάσουν στους δήμους μετά θα τα πάρουν οι πολυεθνικές…»

    @baroufos

    Στην περίπτωση των επαγγελματιών επαναστατών ισχύει το «Παν μέτρον άχρηστον»

    @suspect

    Ο χαβαλές πάντως των μαθητών είναι ακίβδυνος μπροστά στον πολιτικό χαβαλέ κάποιων «κομματικών δασκάλων-διαφωτιστών-καθοδηγητών»

    Μου αρέσει!

  8. θαυμάζω τη δύναμη των ανθρώπων που καταφέρνουν να αναμασούν χρόνια και χρόνια αυτές τις κακογραμμένες αφέλειες. Να είναι καλά οι άνθρωποι, γιατί προσφέρουν ένα μέτρο

    Μου αρέσει!

  9. ενω δεν μπορουσα να καταλαβω με ποιον τροπο οι μαθητες σχετιζονται με το καποδιστρια 2, τωρα πηρα την απαντηση μου

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

