Οι περιπέτειες της Τρισεύγενης

Το βράδυ η Τρισεύγενη έκλεισε το παράθυρο και είπε:

Εκτός από το γίνεται ή δεν γίνεται

υπάρχει το θέλω ή το δεν θέλω.

Αυτό ορίζει ότι είμαι ή δεν είμαι.

Το πρωί η Τρισεύγενη άνοιξε το παράθυρο

κοίταξε το ποτάμι και είπε:

Ότι ενώνει, χωρίζει.

Το βράδυ η Τρισεύγενη έκλεισε το παράθυρο και είπε:

Εκτός από το θέλω ή δεν θέλω

υπάρχει το γίνεται ή δεν γίνεται

Αυτό ορίζει ότι θα γίνω ή δεν θα γίνω.

Το πρωί η Τρισεύγενη άνοιξε το παράθυρο

κοίταξε το ποτάμι και είπε:

Ότι χωρίζει, ενώνει.

Το βράδυ η Τρισεύγενη άνοιξε την πόρτα και είπε:

Εκτός από το γίνεται ή δεν γίνεται,

εκτός από το θέλω ή το δεν θέλω,

υπάρχει το ποτάμι.

10 responses to “Οι περιπέτειες της Τρισεύγενης

  1. Παιδιά, τη γνωρίζω την Τρισεύγενη, την έχω μαθήτρια.

    Είναι καλή κοπέλα, μόνο που πολλές φορές χαζεύει έξω από το παράθυρο και οι περισσότεροι συνάδελφοι της βάζουν «κακό βαθμό, επειδή δεν προσέχεις στο μάθημα»…

    Μου αρέσει!

  2. Δεν είμαι εγώ η αναποφάσιστη, η Τρισεύγη σου είναι 🙂 Άνοιξε κλείσε τα παράθυρα, μόνο την πόρτα δεν έκλεισε, για να ξεφύγει

    Μου αρέσει!

  3. @ taradela

    Για αποφασίστε παρακαλώ 🙂

    @ alkyoni

    Δύσκολος ο ενεστώτας του ρήματος «αποφασίζω». Λες και για μερικούς ανθρώπους είναι ανώμαλο ρήμα.

    @ betty

    Η συνέχεια θα μπορούσε να είναι : «Η Τρισεύγενη αφέθηκε στο ποτάμι γνωρίζοντας ότι παρακάτω υπάρχει φράγμα».

    Μου αρέσει!

  4. Έμεινα με την απορία, η Τρισεύγενη πήγε κόντρα στο ποτάμι ή κολύμπησε με τη ροή του…
    Πάλι μας βάζεις δύσκολα…αλλά πάλι μας εκπλήσσεις ευχάριστα. 🙂

    Μου αρέσει!

  5. “Το βράδυ η Τρισεύγενη άνοιξε την πόρτα και είπε:

    Εκτός από το γίνεται ή δεν γίνεται,

    εκτός από το θέλω ή το δεν θέλω,

    υπάρχει το ποτάμι.”

    Εκτός από το γίνεται ή δεν γίνεται,
    εκτός από το θέλω ή το δεν θέλω,υπάρχει το ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ, τί θέλω να βλέπω, ή να μην βλέπω…
    μια άλλη εκδοχή..

    Μου αρέσει!

  6. «Το βράδυ η Τρισεύγενη άνοιξε την πόρτα και είπε:

    Εκτός από το γίνεται ή δεν γίνεται,

    εκτός από το θέλω ή το δεν θέλω,

    υπάρχει το ποτάμι.»

    Το πρωί η Τρισεύγενη κοίταξε το νερό που κυλούσε στις όχθες του ποταμού και είπε:
    Είτε το θέλω , είτε δεν το θέλω το νερό θα συνεχίσει το ταξίδι του. Και βούτηξε στα κρυστάλλινα νερά γιατί φοβήθηκε τη μοναξιά.

    Καλημέρα 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

