Ιωνίδειος : Οι «κεραίες» εκπέμπουν ακόμα.

Οι μαθητές της Ιωνιδείου στον Πειραιά (το αίμα νερό δεν γίνεται αν και έχουν περάσει είκοσι εννέα χρόνια από την αποφοίτηση) είναι αυτές τις μέρες στους δρόμους. Διαμαρτύρονται για τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας που βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από το σχολείο μας τους.

Μαζί σας παιδιά.

7 responses to “Ιωνίδειος : Οι «κεραίες» εκπέμπουν ακόμα.

  1. Και εγω μαθητης της 1ης λυκειου της Ιωνιδειου ειμαι και βλεπω πως τοσα χρονια που παλευουμε για να φυγουν οι κεραιες δεν εγινε , δεν γινεται και ουτε θα γινει κατι για το προβλημα μας…

    Μου αρέσει!

  2. Ε, καλά αν δεν έχεις προδιάθεση για ψύχωση και καταναγκασμό, δεν θα σου τη δημιουργήσουν τα κινητά νομίζω..
    Όπως το έχω δει εγώ το θέμα, τα χρησιμοποιούμε για να ασκήσουμε εξουσία και να ελέγξουμε τη ζωή μας. Πχ να ξέρουμε ότι μπορούμε ανά πάσα στιγμή να βρούμε τον γκόμενο, την κόρη, τον ασφαλιστή ή το γιατρό μας κ αυτός/ή είναι φυσικά υποχρεωμένος/η ν’απαντήσει. Ή να πουλάμε μούρη επειδή έχουμε το τελευταίο πανάκριβο μοντέλο, που χωράει 5,000 ringtones και φωσφορίζει όταν ο κάτοχος είναι χαρούμενος. Κατινιές δηλαδή…

    Καλή συνέχεια ανάνηψης!!! Και με τη νίκη!!! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. @ paperflowers

    Σωστά τα λες αλλά αν δεν υποστηρίξω το σχολείο μου θα πέσει η μνήμη να με πλακώσει.

    Και μια και άνοιξες την κουβέντα για τα κινητά, νομίζω πως πέρα από τις όποιες βιολογικές βλάβες που προκαλούν (μένει να αποδειχθεί), είναι αιτία δημιουργίας πολλών ψυχώσεων και ψυχαναγκαστικών συμπεριφορών και δεν εξαιρώ τον εαυτό μου αν και βρίσκομαι στο στάδιο της ανάνηψης.

    Μου αρέσει!

  4. Όχι ότι είναι καλό να έχεις την κεραία στα διακόσια μέτρα, αλλά το να’χεις δυο κινητά 14/7 επάνω σου, συν καμιά εκατοστή γύρω σου, δεν μου φαίνεται κ πολύ νορμάλ…Θα μου πεις είναι πλέον απαραίτητα κ θα συμφωνήσω. Αλλά θα σου πει κ η εταιρεία πως χωρίς την κεραία, το απαραίτητο κινητό τους δεν θα χει σήμα…
    Απλά πίσω από τέτοιες διαμαρτυρίες παιδιών, βλέπω πάντα συμφέροντα μεγάλων… Και μου τη δίνει!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

