Η γλάστρα που δεν ήθελε να γίνει πιθάρι

Με αφορμή ένα ποστ του αγαπητού A.F.M για τους φόβους του μικρού του γιου θυμήθηκα ένα παραμύθι που είχα φτιάξει για τις κόρες μου.

glastra.jpg

Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια γλάστρα, μικρή, πήλινη, που δεν ήθελε να μεγαλώσει γιατί φοβόταν ότι θα γίνει «σκουπιδοτενεκές» όπως αυτή στο διπλανό μπαλκόνι και μετά θα πεθάνει μέσα σε έναν από αυτούς τους βρωμερούς σιδερένιους κάδους που έβλεπε κάτω στον δρόμο κοιτώντας από την περίοπτη θέση της στο μπαλκόνι.

«Μπορείς όμως να γίνεις ένα μεγάλο πιθάρι» της έλεγε η θεία ζαρντινιέρα.

«Εγώ; Να γίνω χοντροπίθαρο; Γεμάτο ραβδώσεις; Ποτέ» απαντούσε φοβισμένα η μικρή γλάστρα.

Και σταμάτησε να μεγαλώνει. Η γαρδένια όμως συνέχισε, αδιαφορώντας για τους φόβους της μικρής χαριτωμένης γλάστρας και με τον καιρό οι ρίζες της στριμώχτηκαν, η καρδιά της χτυπούσε αργά και με δυσκολία., τα πανέμορφα κλαδιά της έπαψαν να ανθίζουν,

Ένα Σάββατο πρωί, όλο λιακάδα, η «κυρία» βγήκε στο μπαλκόνι με μια μεγάλη γλάστρα. Την γέμισε με χώμα, ξερίζωσε την γαρδένια από την μικρή γλάστρα και την τοποθέτησε στοργικά στην καινούργια.

Η «μικρή» που φοβόταν να μεγαλώσει μπήκε στη γωνία, το λιγοστό της χώμα ξεράθηκε ˙ μόνο σκόρπιες σταγόνες βροχής δρόσιζαν λίγο το διψασμένο δέρμα της και τις μεγάλες ζεστές νύχτες του καλοκαιριού ονειρευόταν πως μεγάλωνε και γινόταν ένα όμορφο μεγάλο πιθάρι.

pithari_aesthetic.jpg

 

10 responses to “Η γλάστρα που δεν ήθελε να γίνει πιθάρι

  1. Και εγώ πριν χρόνια σαν τη δική σου τη γλάστρα ονειρευόμουν να μεγαλώσω και να γίνω μια γλάστρα που όλεςοι άλλες θα την κοιτάνε με θαυμασμό, μια γλάστρα που θα κάνει ότι θέλει και θα έχει όποιο λουλούδι θέλει. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα θα δείξει το μέλλον. Πάντως το καλό είναι οτι δεν αναπολώ τα χρόνια που πέρασαν, ίσως γιατί περνάω καλά στο παρόν με όλες τις ευθύνες και τις δυσκολίες που φέρνει.

    Καλημέρα 🙂

    Μου αρέσει!

  2. @ alkyoni

    Οι κρυμμένες διαστάσεις έχουν πάντα ενδιαφέρον. Σε ευχαριστώ.

    @ Allu Fan Marx

    Σε ευχαριστώ. Για όσους παιδιά ο «Τζιάνι Ροντάρι» είναι θησαυρός.

    @N.Ago

    Κόρες ε; Ελπίζω να μην ισχύει στην περίπτωσή σας το » όταν σε ένα σπίτι οι γυναίκες γίνουν τρεις μαζί με την μητέρα παίρνει η μπαλα τον πατέρα» 🙂

    @ πηγή

    Σε ευχαριστώ πηγούλα μου. Γράφονται παραμύθια στη Σύρο ;

    @

    Μου αρέσει!

  3. Πολύ όμορφο παραμύθι και πολύ έξυπνη ιδέα για τον σκοπό που το χρησιμοποίησες.
    Σ’ ευχαριστώ που το μοιράστηκες με μας

    Μου αρέσει!

  4. @ weirdo

    Όπως ακριβώς οι κόρες μου. Βιάζονται.
    Σε ευχαριστώ 🙂

    @ suspect

    ή η μηδενιστική : Θα πετύχω να αποτύχω αλλιως θα αποτύχω να πετύχω.

    Μου αρέσει!

  5. Μην κρατάς αρνητική στάση λέγοντας:.Δε θα επιτύχω, δε θα επιτύχω… Προτιμότερη είναι η θετική στάση: Θα αποτύχω, θα αποτύχω

    Μου αρέσει!

  6. Υπάρχουν και γλαστρούλες που αδημονούν να μεγαλώσουν.. Και όταν φτάσουν να γίνουν πυθάρια, εύχονται να μπορούσαν να είχαν καθυστερήσει την ‘ενηλικίωση’..

    Πάρα πολύ όμορφο..:)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

