Οικο-μετρηθείτε

Υπολογίστε την συνεισφορά που έχετε στην ποσότητα του διοξειδίου του άνθρακα που εκπέμπεται στο περιβάλλον εδώ.

Ιδού τα δικά μου αποτελέσματα : «Your estimated carbon footprint is 14.4 tones with an average ecological footprint of 6.9 global hectares. If everyone in the world lived like you we would need 4.2 planets to support global consumption».

15 responses to “Οικο-μετρηθείτε

  1. @ Biologos

    Εφτασεεεεεεε

    @ L’ Enfant

    Ναι αλλά δεν μας είπατε πόσο μας χρεώενετε όμως 🙂

    @ Niemandsrose

    Αυριο πάω τρέχοντας στον Χασάπη 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Από αλλού :
    Υπολογίστε τις εκπομπές σας:
    Μάθετε πόσο διοξείδιο του άνθρακα (CO2)
    εκλύεται στην ατμόσφαιρα από τις καθημερινές δραστηριότητές σας.
    http://www.greenpeace.org/greece/137368/137462
    ΥΓ.
    Κι εγώ φανατική των «σαρκικών απολάυσεων» !

    Μου αρέσει!

  3. Τι ακούω για μπριζολάκια, άρχισες τα παζάρια τώρα; Ευτυχώς που δεν ήσουν στο Κιότο… 🙂
    Μόνο 2.5 πλανήτες χρειάζονται για μένα και τι έγινε; γιαυτό δεν προσπαθούμε να πάμε στον Άρη;!

    Μου αρέσει!

  4. Enteric Fermentation in Domesticated Animals είναι η λέξη κλειδί ή greenhouse gases emissions by domesticated animals.
    To 2005 οι εκπομπές μεθανίου από οικόσιτα ζώα (αγελάδες κτλ) στις ΗΠΑ ήταν 110 μετρικοί τόνοι.
    Δεν το πολυέψαξα λόγω πίεσης χρόνου αλλά είναι αλήθεια ότι η βιομηχανοποίηση της κτηνοτροφίας μπορεί να συμβάλλει σε μεγαλύτερο βαθμό (γύρω στο 20%) από όσο νομίζουμε στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου όπως το μεθάνιο.
    Ωραία σελίδα…http://www.eia.doe.gov/

    Α μην ξεχάσω.Ο κυριότερος παράγοντας που οδηγεί σε αύξηση της παγκόσμιας θερμοκρασίας είναι οι υδρατμοί.Απλά με το CO2,το άζωτο κτλ επιταχύνουμε το λυώσιμο των πάγων (τεράστια απόθήκη νερού) και άρα εισέρχονται μεγαλύτερες συγκεντρώσεις νερού στον κύκλο του νερού.Οι υδρατμοί που εγκλωβίζονται στη συνέχεια στα κατώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας (τροπόσφαιρα) εμποδίζουν την υπέρυθρη ακτινοβολία να επιστρέψει στο διάστημα.
    Συγνώμη για το σεντόνι.

    Μου αρέσει!

  5. @ BioLogos

    Εχω ακούσει σε συζήτηση και προσπαθώ να διασταυρώσω την πληροφορία πως σημαντική συνεισφορά στην εκπομπή ρίπων έχουν τα εκτρεφόμενα ζώα. Αν μπορούσες να μου δώσεις μια σχετική πληροφορία θα ήμουν ευγνώμων.
    Συμφωνώ πλήρως στην τελευταία σου παράγραφο.

    Μου αρέσει!

  6. Ως κρεατοφάγος και εγώ (λόγω ηπειρώτικης καταγωγής) δεν θα μπορούσα να μη συμφωνήσω.

    Για να (προσπαθήσω να) μιλήσω και λίγο σοβαρά, αν οι ρυπογόνες βιομηχανίες και τα λόμπυ που τις στηρίζουν προωθούσαν μια στρατηγική με φίλτρα κατακράτησης οργανικών ενώσεων κατά τις διάφορες καύσεις, λιγότερο ενεργειοβόρες διεργασίες, ανακύκλωση του βιομηχανικού νερού που χρησιμοποιείται κτλ κτλ δεν θα γινόταν καθόλου αυτή η κουβέντα.Κοστίζει βέβαια κάτι παραπάνω και ο καταναλωτής θα το επιβαρυνθεί , θα γκρινιάζει για την αύξηση των τιμών και δεν θα αγοράσει το προϊόν.

    Η οικολογική συνειδητοποίηση δεν πρέπει να μένει μόνο στο να τρώμε λαχανικά και να πέρνουμε τα ποδήλατα σαν τους Ολλανδούς. Μήπως ο στόχος πρέπει να είναι παράλληλα και η άσκηση πίεσης και κριτικής προς τις τακτικές της βιομηχανίαςκαι προς τις συμπλέουντες κυβερνητικές πρακτικές (το σύμφωνο του Κυότο-Ριο ντε Τζανεϊρο δεν εφαρμόστηκαν πλήρως και από όλους)?

    Μου αρέσει!

  7. Και η κατανάλωση κρέατος από ότι διαπίστωσα αυξάνει την συνεισφορά. Τα μπριζολάκια δε μπορώ να τα κόψω. Προτιμώ το λεωφορείο.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

