Γάμοι με ημερομηνία λήξης και άλλα

εντός-εκτός-εναλλάξ

0_a.jpg

υτή είναι πρόταση. Κάθε γάμος, λέει, πρέπει να ισχύει για μια επταετίαστο τέλος της οποίας ο άντρας και η γυναίκα θα αποφασίζουν αν θέλουν να παρατείνουν τον γάμο για άλλα επτά χρόνια. Καλό ακούγεται. Φαντάσου όμως τι εξαγγελίες, δεσμεύσεις και υποσχέσεις θα κατατίθενται πριν την ανανέωση της απόφασης συνέχισης του γάμου. Και το χρονικό διάστημα μεγάλο μου φαίνεται. Κάθε τέσσερα χρόνια θα ήταν καλύτερα. Το ζευγάρι, λένε πάλι, θα αποφασίζει από την αρχή αν ο γάμος θα είναι ισόβιος ή θα ανανεώνεται. Αν επιμένει στα ισόβια δεσμά πείτε της πως σε κάθε ανανέωση θα φοράει το νυφικό της. Αν συνεχίσει, υποσχεθείτε της καινούργιο νυφικό κάθε επταετία. Αν στο τελευταίο λυγίσει μη την παντρευτείτε.

0_line.jpg

0_x.jpg

θες με πήραν από την τράπεζα γιατί είχα καθυστερήσει (για μια ακόμη φορά) την δόση του δανείου. Η υπάλληλος ήταν χαρωπή, εγώ όχι. Ζήτησα συγνώμη και είπα πως το ξέχασα. Για την ακρίβεια είπα «Συγνώμη, κοπέλα μου είμαι ξεχασιάρης». «Αχ καλέ δεν είστε παντρεμένος ε;» με ρώτησε χαρωπά και πάλι. «Όχι» της είπα «Πως το καταλάβατε;». «Χαχα» έκανε και πάλι μεσ’ στη τρελή χαρά «βλέπω εδώ στην οθόνη μου ότι το ξεχνάτε συστηματικά. Αν είχατε σύζυγο θα σας το θύμιζε. Γιατί δεν παντρεύεστε;». Την ρώτησα αν μπορεί να με παντρευτεί αυτή για να γλυτώσω τους τόκους υπερημερίας αλλά μου είπε πως είναι και αυτή ξεχασιάρα. Τώρα που το σκέφτομαι, δε μου είπε όχι.

0_line.jpg

0_a.jpg

ν ακούσετε ότι ο Βενιζέλος επικοινώνησε με τον αρχιεπίσκοπο μην ξαφνιαστείτε. Θα έχει τους λόγους του. Καταλαβαινουμε. Δε καταλαβαίνω όμως γιατί ο πρόεδρος της Βουλής κ. Σιούφας ξέχασε να αναφέρει τον κ. Ηλία Ηλιού ενώ έκανε αναφορά σε παλαιούς ηγέτες της πολιτικής ζωής, στους Χ.Φλωράκη, Α.Παπανδρέου και Κ.Καραμανλή. Εντάξει δε περιμέναμε να κάνει και αναφορά στο ΕΑΜ για τα 66 χρόνια από την ίδρυσή του στις 27/9/1941. Τουλάχιστον ας δώσει μια θέση στον κ.Αλαβάνο στο πρώτο θρανίο. Έτσι είναι η πολιτική. Θέλει παζάρια.

0_line.jpg

0_e.jpg

χω μερικά τζιμάνια μαθητές φέτος. Τρείς φορές το ίδιο μάθημα. Τους ρωτάς το καταλάβατε; Σου απαντάνε ναι. Δεν τους πιστεύεις τους ξαναδίνεις ένα παράδειγμα και τους βάζεις να λύσουν ένα παρόμοιο πρόβλημα στη τάξη. Το λύνουν και λες εντάξει κάτι κατάλαβαν. Τους βάζεις το ίδιο πρόβλημα στο σπίτι με άλλους αριθμούς και έρχονται μετά από μια εβδομάδα και σε κοιτάνε σαν χάνοι. «Δεν έχουμε ξαναλύσει παρόμοιο πρόβλημα κύριε. Τι μας βάλατε να λύσουμε». Αυτό συνέβει τρεις συνεχόμενες φορές με το ίδιο μάθημα και το ίδιο πρόβλημα. Και μη φανταστείτε τίποτα δύσκολο. Και όχι τίποτα άλλο ,τους βάζεις τις φωνές γιατί προφανώς δεν είχαν ανοίξει βιβλίο ή τετράδιο και μετά λένε στους γονείς «Μας έβαλε τις φωνές γιατί δεν είχαμε καταλάβει». Ε ρε δημόσιο που μου χρειάζεται.

0_line.jpg

 

 

12 responses to “Γάμοι με ημερομηνία λήξης και άλλα

  1. 1. Οχι, προηγείται η εντατική (επώδυνη αλλά θα πρέπει…υπάρχουν όμως και οι ανυπόμονοι που πάνε κατευθείαν στην ευθανασία…πονάει χέρι, κόψει χέρι)

    Μου αρέσει!

  2. Αυτό με την επταετία με προβλημάτισε…Είπαμε, να είμαστε βολεψάκηδες αλλά μην το κάνουμε «και με τον νόμο» lol

    Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω, εμένα με νοιάζει μόνο ο γάμος και τα παιδιά (μπουαχαχαχα…ευτυχώς δεν βλέπω κανέναν γνωστό εδώ γύρω να με μουτζώσει)

    Μου αρέσει!

  3. @ iliaxtida
    Αν είναι να «ξενερώσει» κάποιος καλύτερα να ξενερώσει από την αρχή παρά να βάζει νερό στο κρασί του για μια ζωή.

    @ betty

    1. Καλύτερα ευθανασία παρά στην εντατική ε;
    2. Λες 😉
    3. ξενέρωμα κανονικό δηλαδή που λέει και η iliaxtida
    4. Αμα σου πω ότι με ρώτησαν : Τι σημαίνει «τροχός» κύριε. Τι θα πείς; Ε; 🙂

    Μου αρέσει!

  4. 1.Ενας γάμος είναι ένας ζωντανός οργανισμός με μέλη του σώματός του δύο άλλους ζωντανούς οργανισμούς, λογικά, θα έπρεπε να λήγει με τον βιολογικό τους θάνατο…
    Όταν δε μπορεί να υπάρξει συντονισμός μεταξύ των μελών(τι κρίμα), νοσεί και τότε αναγκαστικά του κάνουμε ευθανασία…(εδώ και πολλά χρόνια λοιπόν επιτρέπεται σιωπηρώς η ευθανασία)
    2.Δεν είπε όχι, ίσως δεν ήθελε να σε πληγώσει 🙂
    3.Πολύ ανιαρά πράγματα…
    4. Κι εγώ που νόμιζα ότι στενοχωρήθηκες γιατί τους έβαλες τις φωνές…

    Μου αρέσει!

  5. για τους γαμους το ακουσα κι εγω κ νομιζω τοι δ θα εχει επιτυχια γιατι ολοι οταν παντρευονται ειναι μες στο ρομαντζο και στο σιρπι και δν πιστευπυν οτι υπαρχει κ μια πιθανοτητα χωρισμου η οποια ειναι ουκ αμελητεα..
    Απο τη μια ρεαλιστικο, από την άλλη χαλάει το συναίσθημα,ξενερωνεις.Αλλά τι να γινει,ετσι που εχει γινει η κοινωνια κτ τετοιες προτασεις ειναι πλεον απαραιτητες.. 🙂

    Τωρα την προταση γαμου στην τραπεζα δ θα τη σχολιασω, pas mal ομως το σκηνικο 🙂

    Μου αρέσει!

  6. @ cook the book

    1.Ευχαριστώ 🙂
    (για την μετακόμιση, όχι για την νυφούλα)
    2.Κάποτε πρέπει να διαχωριστεί ο ρόλος του πατέρα ή της μητέρας από τον ρόλο του ή της συζύγου.
    3. λειψή ματιά ας έχουν . αλλήθωρη να μην εχουν.
    4. Θα συνεχίσω λοιπόν να τους δ΄θνω συνταγές μαγειρικής

    @ ionios

    Να φάς τη γλώσσα σου ρε που δεν θα είναι μεγάλη. Κοίτα τι μας είπε Σαββατιάτικα. Που να μη σώσεις να βρεις ξανθιά. 🙂

    Μου αρέσει!

  7. Μπορείς να χαλαρώσεις ανθρωπέ μου? Τι εχετε πάθει όλοι σας? Ηρεμείστε κ απολαύστε τη ζωή σας γιατί δεν θα είναι μεγάλη. Όπως λέει ο Γιαννάκης μην κοιτάς το τέλος. Απόλαυσε αυτό που κάνεις. Έλα κοντά με τους παλιούς σου φίλους! Ξεκολήστε όλοι σας! Παράτα μας με τον Αλαβάνο και τηο ΚΚΕ! Ξεκόλα από την πολιτική ! Ζήστε την μέρα σας ξανα!

    Μου αρέσει!

  8. αγαπητε μου padrazo
    καλοριζικο το νεο σπιτι….ε ..τώρα και μια νυφουλα σου πρεπει(όπως ειπε και η υπάλληλος …να παντρευτείς!)
    λοιπόν,στα του γαμου κατι λειπει…πρεπει να βαλουν απαγορευτικό για την τεκνοποίια,γιατι καλα δοκιμος ο γαμος για την 7ετια(εγώ λεω 5ετια…εκει αρχιζει και στενευει..το παπούτσι),αλλά αμα εχεις κανει παιδακια πού τα πας;;;να τα γυρισεις πισω δε γινεται…προστιμο λοιπον σε αυτους που θα τολμησουν να κανουν παιδιά……δια βιου μαζι και αμετακλητα,ας προσεχαν πού…υπογραφουν…και μετα κολαση η ζωη για ολους…φαιδρα πραγματα….υπαρχουν αλλα σοβαροτερα να απασχολήσουν τους πολιτικούς…η ματιά τους παντα λειψή,οπως και το μυαλό τους…(αυτό και για το δευτερο εκτός!)
    οι καημενοι οι μαθητες σου τωρα…ποσο τους καταλαβαινω…κατανοούνται τα ακατανόητα;; (σιχαινομαι τα μαθηματικά όπως εννοείς)…εκατο φορες το ιδιο προβλημα…παλι το ξεχνούσα….
    φιλια και καλο Σ/Κ 🙂

    Μου αρέσει!

  9. Αυτή η ανα τετραετία ανανεωση
    κατι μου φερνει σε ψήφο εμπιστοσύνης.

    Η υπάλληλος θα΄μπορούσε να ήταν μια εξαίρετη πολιτικός.

    Μην τον παρεξηγείς.
    Ο νεος μας πρόεδρος είναι απλά διορατικός.
    Ο Αλαβανος και η παρέα του έτσι κι άλλιώς είναι απ’τα παιδιά των πίσω θρανίων.

    Τωρα γιατί γκρινιάζεις?
    Εσείς οι καθηγηταδες δεν λέτε
    «επαναληψις μήτηρ της μαθήσεως? »

    ΥΓ. να σου πώ !
    θα κάτσεις επιτελους σε μια μεριά?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

