So you think you can lance, «σύντροφε» Μίμη?

 

Διάβασα στο ιστολόγιο του κ. Μίμη Ανδρουλάκη ένα ποστ-παρέμβαση στη κρίση στο ΠΑΣΟΚ (το κόμμα του αυτή την εποχή) και δεν άντεξα να μη κάνω μερικές βιαστικές παρατηρήσεις. (Εδώ βιάστηκε ο ίδιος να θάψει τον αδιαμφισβήτητο ηγέτη του –έτσι τον αποκαλούσε μέχρι πριν λίγο καιρό- γιατί να περιμένω εγώ;)

«Εδώ και τώρα λοιπόν καίρια και οριστική λύση.» Μίμης 17/9

 

Μήπως θέλει να πει «Εδώ και τώρα καίριο και οριστικό χτύπημα του Γ.Παπανδρέου»; Η «αγωνία» για το κόμμα του και τον νέο προέδρό του είναι έκδηλη. Σαν του μικρού παιδιού που του χάλασε το ποδήλατο. «Θέλω άλλο τώρα». Όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Το 2004 δεν τον δίδαξε. Και τότε υπήρχε, βιασύνη, θριαμβολογία, αγωνία. Δύσκολο πράγμα ο χειρισμός των συναισθημάτων Μίμη αλλά απαραίτητος στον δυνατό πολιτικά παίκτη που αναζητάς όπως λές παρακάτω.

 

“Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Πρόεδρός μας που εκφράζει κάτι διαφορετικό στην πολιτική ζωή, είτε γιατί δεν είχε ένα συνεκτικό ανανεωτικό σχέδιο, είτε γιατί εκτίμησε λανθασμένα τις ισορροπίες στη βάση του κόμματος και στην κοινωνία, είτε γιατί ενδεχομένως πιέστηκε πανταχόθεν από ποικίλα «ισχυρά ερείσματα» πρακτικά γλίστρησε, παρά τις πεποιθήσεις του, σε θεματοφύλακα του διαχρονικού status quo σε μία εποχή που αυτό είχε μπει σε παρακμή και ταυτόχρονα τον απαξίωνε.” Μίμης 17/9

 

Εδώ νομίζω δεν χρειάζεται κανένα σχόλιο. Όχι δεν είναι αντιφατικός. Απλά αυτό-αποκαλύπτεται. Με το ένα χέρι δίνει , με το άλλο παίρνει πίσω σαν καλός πολιτευτής. Μια παρατήρηση μόνο Μίμη. Η «παραδοσιακή αριστερά» έχει απαλλαγεί από τα «μου» και «μας» αλλά εσύ όχι ακόμα. Σαν να σε ακούω να μιλάς σε κομματική συνέλευση της δεκαετίας του ογδόντα. (Στην γλώσσα των κομματόσκυλων –κοίτα τι θυμήθηκα τώρα- οι λέξεις «μου» και «μας» συντάσσονται με τις λέξεις «κόμμα», «πρόεδρος» και γενικά με λέξεις εξουσίας σημαντικές).

 

«Τι ζητούμε από τον ηγέτη του ΠΑΣΟΚ;» Ρωτάς. Και απαντάς μεταξύ των άλλων. «Πρώτο: Να είναι εκλέξιμος! Η πολιτική είναι παιγνίδι για σκληρούς παίχτες. Παίζεις για να κερδίσεις.[…] Το ΠΑΣΟΚ κάνει πρωταθλητισμό, δεν είναι κόμμα διαμαρτυρίας που παραπονείται διαρκώς για το διαιτητή.»Μίμης 17/9

 

Αυτό είναι «αίτημα» . Με πολιτική βαρύτητα ξεσκονόπανου. «Ψεκάστε, σκουπίστε εκλεχτήκατε». Ζητείται οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο. (Πες και κανένα «ντούκου» ή «δικαίωμα» Μίμη, δεν είναι ντροπή. Όλο βιάζεσαι και δίνεις τα «ρέστα» σου)

 

«Δεύτερο: Να διασφαλίζει ότι το ΠΑΣΟΚ θα κάνει τη διαφορά με τη Δεξιά.»Μίμης 17/9

 

Δηλαδή δεν την είχε; Τώρα θα την κάνει;

 

Τρίτο:[…] Στο γενετικό υλικό του ΠΑΣΟΚ υπάρχει ο ιδρυτικός κωδικός «αλλαγή, αλλαγή, αλλαγή»Μίμης 17/9

 

Εδώ μπερδεύει την αλλαγή με την μετάλλαξη. (Άσε που μου θυμίζει το «σταυρώστε μας , σταυρώστε μας, σταυρώστε μας). Και δε μου λες Μίμη; Ο άλλος κωδικός στο DNA του ΠΑΣΟΚ «φάτε, φάτε, φάτε» δεν είναι ανιχνεύσιμος με το δικό σου τεστ;

 

«Τέταρτο. … Το κόμμα μας χρειάζεται να προετοιμάσει μεθοδικά μια κρίσιμη μάζα νέων ηγετικών ταλέντων που θα δώσουν ένα νέο τόνο στην κομματική ζωή και θα ανεβάσουν τα στάνταρντ της πολιτικής στη χώρα μας.»Μίμης 17/9

 

Αυτό μάλιστα είναι αλλαγή. Από την προετοιμασία των κομματικών στελεχών που ζήταγες στο κόμμα τώρα ζητάς «ηγετικά ταλέντα«!!!!!. (so you think you can win Mimis)

 

Να σου θυμίσω μόνο Μίμη, πως τα «κρίσιμα» μεγέθη είναι επικίνδυνο πράγμα, γιατί μπορεί να φτιάξουν ερυθρούς γίγαντες αλλά και λευκούς νάνους

 

«Ασφαλώς υπήρξαν προεκλογικά λανθασμένοι και ακατανόητοι χειρισμοί της τελευταίας στιγμής όπως αυτός που οδήγησε τη Φώφη μας εκτός Υπερνομαρχίας»Μίμης 17/9

 

Αγαπητέ Μίμη εδώ νομίζω πως ξεπέρασες την κρίσιμη «παλαιο-πολιτική» μάζα μετατροπής σε πράσινο νάνο.

 

 

15 responses to “So you think you can lance, «σύντροφε» Μίμη?

  1. L’Enfant de la Haute Mer

    Δεν έχετε άδικο. Φταίει που είδα πολύ τηλεόραση τις τελευταίες ημέρες :))

    σχολιαστής

    Δεν ξέρω αν είναι «αμαρτία» μου αλλά δεν έχω διαβάσει τα βιβλία του. Αλλά τώρα με βάλατε σε πειρασμό.

    Μου αρέσει!

  2. Διάβασε το βιβλίο του «Ο Σοσιαλισμός στο κατώφλι του 2000». Απο τότε έλεγε ότι σοσιαλισμός χωρίς Φώφη δε γίνεται.

    Μου αρέσει!

  3. Μερικοί κακογερνούν.
    Κι όσο απολιθώνονται, τόσο συνταγογραφούν για τον εαυτό τους μεγαλύτερες δόσεις δημοσιότητας/εξουσίας.
    Εμείς όμως τι δουλειά έχουμε με τις κάθε λογής «διπολικές διαταραχές» ?

    Μου αρέσει!

  4. «Στην γλώσσα των κομματόσκυλων –κοίτα τι θυμήθηκα τώρα- οι λέξεις «μου» και «μας» συντάσσονται με τις λέξεις «κόμμα», «πρόεδρος» και γενικά με λέξεις εξουσίας σημαντικές.»

    Αυτό το διαμαντάκι padrazo στο κλέβω εν ριπή οφθαλμού!

    Όσο για το Μίμη, είναι αμίμητη σουπιά.

    Να που η απόχη σου όμως το καταφέρνει μια χαρά!

    Μου αρέσει!

  5. markos-the-gnostic

    Για να μη νομίζουν ότι επειδή τους γυρίζουμε την πλάτη τους γυρίζουμε και τον κώλο μας :))

    tzonakos

    Το συγκινητικό γράμμα έχει αναρτηθεί στην διεύθυνση http://mimisandroulakis.blogspot.com/
    Κι εγώ τον συμπαθώ αλλά δεν τον συμπονώ.

    πάνος

    ούτε καν Μήτσος :))

    Μου αρέσει!

  6. Καλα, Παδρο, πού τα χει γράψει αυτα ο Μίμης ;
    Μήπως προσπαθεί να πει πολλά μαζι και μοιάζει αντιφατικός ;
    Ετσι κι αλλιώς πάντα έμοιαζε.
    Οχι οτι δεν τον συμπαθώ.

    Μου αρέσει!

  7. άστα να πάνε. αλλά γιατί να νοιαζόμαστε τόσο για την τύχη των εξουσιαστικών κομμάτων;

    Μου αρέσει!

  8. L’Enfant de la Haute Mer

    «Ζήτω» γράφω αλλά τώρα που το είπατε του πάει και ένα «Ζητώ» (λίγη εξουσία)

    Μου αρέσει!

  9. Σήμερα γύρω τριγύρω τον συζητάνε τον Mimis, ως paradigm που λέει ο λόγος.
    Μπράβο υπομονή όσοι τον διάβασαν, εγώ δεν τα κατάφερα !
    Δεν κατάλαβα : Ζήτω γράφετε ή Ζητώ ??

    Μου αρέσει!

  10. L’Enfant de la Haute Mer

    «Ο άνθρωπος με όρους εισηγμένης εταιρείας μιλάει και ψάχνει Διευθύνοντα Σύμβουλο.»

    Και ξαφνικά ανακάλυψε τις ΗΠΑ, τον «μαγικό» χώρο των επιχειρήσεων, την δυναμική του σοσιαλίζοντος καπιταλισμού. Κάτι σαν «αριστερός» γιάπις δηλαδή.
    Και φυσικά δεν είναι ο μόνος. Θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω άλλη μια φορά τον όρο «κομματόσκυλα» και να παρατηρήσω, κρίνοντας πάντα από την δική μου εμπειρία, πως έχουν στο DNA τους τους ιδρυτικούς κωδικούς «ζήτω, ζήτω, ζήτω» και «μας, μας, μας»
    (το κόμμα ΜΑΣ , ο πρόεδρός ΜΑΣ, η Φώφη ΜΑΣ. τι γελοιοποίηση)

    γιώργης

    Κάτι είχε καταλάβει ο Χαρίλαος. Κάτι παραπάνω ήξερε ο βλάχος…

    Μου αρέσει!

  11. Και νομίζει πως είναι συγγραφέας (προτυπό του ο Καζαντζάκης) και γλύφει εκεί που έφτυνε (το ’89)

    Μου αρέσει!

  12. Άλλωστε έχει από καιρό απογειωθεί από τον φιλελεύθερο αεροδιάδρομο, από δέκα πλευρές. Είναι κιόλας μακριά !
    Πώς το ονομάζει?
    «Πρόοδο και εκσυγχρονισμό»

    Μου αρέσει!

  13. «Δεύτερο: Να διασφαλίζει ότι το ΠΑΣΟΚ θα κάνει τη διαφορά με τη Δεξιά.»Μίμης 17/9
    Δηλαδή δεν την είχε; Τώρα θα την κάνει;

    Εννοεί στενά και αυστηρά σε αριθμό ψήφων.
    Μήν πάει κανενός ο νούς σε τίποτε άλλο.
    Ο άνθρωπος με όρους εισηγμένης εταιρείας μιλάει και ψάχνει Διευθύνοντα Σύμβουλο.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

