Για κάθε χρήση

Το κάθε τι ορίζεται από δύο θέσεις. Αυτή στην οποία «τείνει» και αυτή την οποία «έχει».

Η κάθε θέση έχει δύο όψεις. Αυτή που «φαίνεται» και αυτή που «βλέπουμε».

 

5 responses to “Για κάθε χρήση

  1. Καλά τα λες…Ο δικός μου προϊστάμενος πάντως (…)ετοιμάζεται από Δευτέρα να επιστρέψει για κάτι εκκρεμότητες επιχορηγήσεων…

    Μου αρέσει!

  2. betty

    Πιο επικίνδυνος πάντως είναι ο σταθμισμένος παράγοντας

    skoulia

    Καλησπέρα. Λαγουδάκι είναι. Δεν είναι αρκουδάκι :)))

    Μου αρέσει!

  3. ισως απο αλλη σκοπια να το βλέπαμε δηλαδή ενας ροζ σκουπιδοτενεκές και ενα πρασινο αρκουδάκι ..

    καλα οτι εχω ανωμαλια οπτικης ινας νομιζω ειναι γνωστο

    καλησπερα

    Μου αρέσει!

  4. Δεν υπάρχει κι ο αστάθμητος παράγοντας; Δηλ.να του αλλάξει θέση ένας περαστικός…(για το παιδικό δωμάτιο).

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

