Η ψηφοδόχος κύστη

υποφέρει από προστατίτιδα

11 responses to “Η ψηφοδόχος κύστη

  1. Την δημοσίευση αυτη αναδημοσίευσα με λινκ προς τα εδω. στο blogcafe.gr, ενότητα «Το θέμα της Εβδομάδας»
    Παδράζε ελπίζω να ναι οκ αυτό και σ ευχαριστώ.
    Καλημερα.

    Μου αρέσει!

  2. ΑΠΕΙΡΩΤΑς

    Χρειάζονται μια δυνατή «δόνηση»

    tzonakos

    Ξέρουν πάτως αυτοί. Θέλει και το δαγκωτό το γλύψιμό του.

    Μου αρέσει!

  3. Δυστυχώς όχι! Το πρόβλημα είναι παραμέσα και μόνο με δακτυλική εξέταση από τον πρωκτό διαγιγνώσκεται. Ας είμαστε εμείς αυτό το δάχτυλο!

    Μου αρέσει!

  4. L’Enfant de la Haute Mer

    Αν εφαρμοζόταν ακόμα η ψηφοφορία «δια σφαιριδίων» σίγουρα σε πολλές περιπτώσεις αυτά θα χρησιμοποιούνταν με άλλο τρόπο. 🙂

    aneksartitos2

    Μιας και είνα περίοδος εκλογών για εξήγα τώρα τι υπονοεί το ανεξάρτητος2

    a.f.marx

    Γιαυτό «τρέχουν» κάθε λίγο στη τουαλεόραση.

    απειρώτας

    Με τον ευνουχισμό γιατρεύεται γιατρέ μου;

    Μου αρέσει!

  5. ναι αυτο για το δαγκωτο ισχυει αλλα απ’οσο ξερω η πλευρα του οχι ηταν εξωτερικα μαυρη κ αντιστοιχα του ναι ασπρη για αυτο λεμε με μαυρισε

    Μου αρέσει!

  6. Άκουσα ακόμη ότι τα σφαιρίδια ήταν άσπρα και μαύρα (εξ ού και το μαύρο, που απειλούν να ρίξουν κάποιοι).

    Άκουσα επίσης, ότι ήταν από μαλακό μέταλλο, ίσως μόλυβδο, εύκολο να φέρει το οδοντικό αποτύπωμα κάποιου (εξ ού και το δαγκωτό, που επισείουν κάποιοι, για να δείξουν ότι το σφαιρίδιο μπορεί να είναι και ‘ενυπόγραφο’).
    Ίσως πάλι όλα αυτά να είναι ‘δημιουργική μυθοπλασία’ !

    Μου αρέσει!

  7. ο Σύνταγμα του 1864 όρισε το σύστημα της ψηφοφορίας διά σφαιριδίου.
    Η κάλπη του συστήματος αυτού που φαίνεται στη φωτογραφία διαιρείτο εσωτερικά σε δύο μέρη που εξωτερικά αναγράφονταν οι λέξεις ΝΑΙ και ΟΧΙ. Κάθε εκλογικό τμήμα διέθετε από μία κάλπη για κάθε υποψήφιο. Ο ψηφοφόρος έριχνε μυστικά ένα σφαιρίδιο σε κάθε κάλπη είτε προς την πλευρά του ΝΑΙ είτε του ΟΧΙ.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

