ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΗ (1)

Πίσω από τους μαθηματικούς τύπους και τα «μαύρα γράμματα» των σχολικών «βιβλίων» φυσικής που τόσο βασάνισαν πολλούς από εσάς στα μαθητικά σας χρόνια υπάρχουν ανθρώπινες ιστορίες γεμάτες πάθος, διλλήματα, αγωνίες.

 

 

O David Bodanis θα σας οδηγήσει μέσα από τις ιστορίες αυτές στην πιο διάσημη εξίσωση του κόσμου την «έψιλον ίσον μι σε τετράγωνο»

Διαβάζοντας το βιβλίο θα ανακαλύψετε μια συγκλονιστική γυναίκα, την Εμιλι ντι Σατλέ και τον έρωτά της για τον Βολταίρο και την φυσική, για την Λίζε Μάιτνερ που η κρυφή της αγάπη για τον Οτο Χαν την οδήγησε να παραδώσει τα ¨Ουράνια» μυστικά της στην ναζιστική Γερμανία, για την «ανθρωποθυσία» των συμμάχων στην λίμνη Τίνσγιε της Νορβηγίας στη προσπάθεια τους να φτάσουν πρώτοι στο πυρηνικό τέλος-αρχή.

 

Δεσμέυομαι ότι θα σας αρέσει 🙂

Καλή ανάγνωση.

«E=mc2 «. David Bodanis. Εκδόσεις Λιβάνη. Μετάφραση Αριάδνη Αλαβάνου.

6 responses to “ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΗ (1)

  1. betty

    Όμως η φετούλα πάει με τα φασολάκια.

    Θυμήσου πως με λένε…

    Φτιάξτην και θα με θυμηθείς 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Εγώ πάλι σκέφτομαι τα κάνω πρώτα την συνταγή…πολύ καλή ακούγετε.. και με τρελαίνουν τα φασολάκια και η φέτα…

    Μου αρέσει!

  3. Χα,χα και η πρώτη συνταγή(αν αφαιρέσεις τη φέτα που απεχθάνομαι προπάντων στα λαχανικά!)Όμως το βιβλίο, οπωσδήποτε θα το «δοκιμάσω»…

    Μου αρέσει!

  4. taradela

    Εντάξει. Θα προτείνω μια συνταγή τότε.

    Βράζουμε φασολάκια στη κατσαρόλα. Μόλις πάρουν μια καλή βράση τα στρώνουμε σε ένα ταψί και προσθέτουμε : 1) Μια στρώση κομματάκια χωριάτικο λουκάνικο 2) Μια στρώση κομματάκια φέτας 3) Μια στρώση κρεμύδια κομμένα σε ροδέλες 4) μια στρώση φέτες ντομάτας , και προσθέτουμε αλάτι πιπέρι, ένα φλυτζάνι του καφέ νερό, ένα φλυτζάνι του καφέ λάδι και φλυτζάνι του καφέ ένα ρακόμελο.
    Ψήνουμε στους 180 βαθμούς, διώχνουμε τους μουσαφιρέους και τρωμε με την ησυχία μας.

    Μου αρέσει!

  5. Δεν έχω χρόνο για διάβασμα καρδιά μου, μην προτείνεις άλλα βιβλία, δε σε προλαβαίνω πια. Λυπήσου με, άκαρδε

    Καλημέρα 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

