Αναδάσωση στα μπαλκόνια μας

Αναδημοσίευση από τον tzonako που αναδημοσιεύει από εδώΕγώ λέω να βάλω μια ελιά και ένα αγιόκλιμα. Εσείς;

14 responses to “Αναδάσωση στα μπαλκόνια μας

  1. betty

    Το κόλπο με τα cd το έμαθα μετά. Περίμενα να μεγαλώσουν τα περιστερόπουλα και μετά κρέμασα και γω.
    Τώρα πια δεν πατάει ψυχή. Βέβαια έστειλα και το παπαγαλάκι διακοπέςκαι σταμάτησαν τα περιστερο-παπαγαλο-πάρτυ.
    Για να πω την αλήθεια είχε και παρεα ο «μπούλης» (ο παπαγάλος) γιατί λείπω συνεχεια και κινδυνευει να παθει καταθλιψη.

    Μου αρέσει!

  2. Χα πολλή πλάκα! Απ’ό,τι κατάλαβα δεν ήξερες πώς να διώξεις τα πουλιά…Απέναντί μας ο γιατρός, καλλιεργεί κι αυτός σε ζαρντινιέρες και για να διώχνει τα περιστέρια κάνει διάφορα…κρεμάει σε σχοινάκι κατά μήκος παλιά cd, απλώνει πάνω από τις ντοματιές πράσινο δίχτυ… Η επιφύλαξη που διατηρώ για την καλλιέργεια αυτή είναι το νερό της βρύσης, επειδή έχει αρκετό χλώριο πιθανόν οι ντομάτες να μυρίζουν λιγάκι…δεν ξέρω, αυτό έχω διαβάσει κάπου.
    Όσον αφορά στη λεμονιά, μεγαλώνει μια χαρά σε μεγάάάλη γλάστρα, καμμιά φορά θέλει και λίγο λίπασμα, αλλά όχι ακόμη.

    Μου αρέσει!

  3. betty

    Νόμιζα πως δεν πιάνει σε γλαστρα. Θα δοκιμάσω και γώ. Μόνο και μόνο για τα άνθη λεμονιάς.

    Πέρυσι είχα φυτέψει ντοματιές, πιπεριές και κολοκυθιές σε ζαρτνινιέρες. Μια φίλη με ειτωνευτηκε : συνταξιούχος είσαι; μου είπε. Και μάλλον με γρουσούζεψε γιατί μαζύτηκαν περιστέρια (υποπτεύομαι πως τα μάζεψε το παπαγαλάκι μου, σκορπώντας τροφή) και γέννησαν τα μωρά τους. (Πρόλαβα να φάω μια μικρή ντομάτα). Εγινε το μπαλκόνι μου αγροπτηνοτροφική μονάδα :))

    Μου αρέσει!

  4. Σε γλάστρα πειράζει; Πέταξε και πρώτη φορά δυο ανθάκια φέτος αλλά ο καύσων ο κατηραμένος μας τα έκαψε!

    Μου αρέσει!

  5. Μια λεμονιά κι ένα γιασεμί(παρ’ολίγο ξερό στο τσάκ το προλάβαμε). Και μια σύσταση, για να μην σκοντάφτουμε συνέχεια πάνω σε γλάστρες αραδιασμένες σαν στρατιωτάκια…στριμώχτε τες μαζί σε γωνιές…θα δείχνουν πιο ωραία κι ίσως ο ανταγωνισμός να τις βοηθήσει να μεγαλώνουν!

    Μου αρέσει!

  6. ionios

    Να βάλεις για σκιάχτρο μια ξανθιά περούκα για να μη το ξεχνάς 🙂

    tassoula

    Μήπως μπορείς να γράψεις ένα ποστ σχετικό;
    Τι χώμα βάζουμε σε κάθε δέντρο, πόσο μεγάλη γλάστρα, πόσο νεράκι και ότι συμβουλή έχεις να μας δώσεις.

    tzonakos

    Πευκάκι ε; Ωραία ιδέα.
    Ναι. Να το διαδώσουμε.

    Μου αρέσει!

  7. Ελια
    Πευκάκι
    Κέδρος
    ή τρια ίδια.

    Ευχαριστώ που αναδημοσιεύεις την αναδημοσίευσή μου. Να το διαδώσουμε.

    Μου αρέσει!

  8. tassoula

    Αα εσύ είσαι αγρότισα κανονική. Θα σου ζητησω συμβουλές.

    πηγή

    Ένας δυόσμος και ένας βασιλικός στο περβάζι του παράθυρου και γέμισε το σπίτι άρωμα.

    raffinata

    Κι αν περάσει κα΄ποιος και σε κλέψει;
    Εμένα μου είχαν κλέψει μια πολύ όμορφη μεγάλη γαρδένια.

    Μου αρέσει!

  9. Για δέντρο δεν με παίρνει λόγω η στενότης χώρου… να βγω στο μπαλκόνι ως «φυτό»;
    😉

    Μου αρέσει!

  10. Μακάρι να χα μπαλκόνι η αυλή…το ξερονήσι μου χρειάζεται λίγο πράσινο τουλαχιστον στα μπαλκόνια…

    Μου αρέσει!

  11. Εχω 2 ελιές, 2 γαρδένιες , 1 λειλαντ, 2 αναρ. τριανταφυλλιές και πάρα πολλά μικρά.Στο καινούργιο σπίτι θα πάρω κι άλλα.
    Πιστέυω πάρα πολύ σε αυτό!Θα μπορούσε να αλλάξει τα πάντα στην Αθήνα.Αλλά έλα βάλτους μυαλό.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

