Scipta manent κυρία Γεννηματά. Ευτυχώς.

«Ακούγεται ότι στις φιλοδοξίες σας είναι να επανέλθετε στη Βουλή. Αν κερδίσετε και πάλι την υπερνομαρχία, θα εξαντλήσετε την θητεία σας, ή θα είστε υποψήφια βουλευτής στις εκλογές;

Αν εκλεγώ θα υπηρετήσω τη θητεία μου στην Υπερνομαρχία. Aλλωστε με μία απλή ανάγνωση στο Σύνταγμα, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι οι αιρετοί Νομάρχες, σε αντίθεση με τους δημάρχους, δεν έχουν δικαίωμα να θέσουν υποψηφιότητα για το Κοινοβούλιο, κατά τη διάρκεια της θητείας τους.»

Απόσπασμα από συνέντευξη της κυρίας Γεννηματά στην εφημερίδα Ελεύθερος τύπος 16/4/2006 δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα της fofigennimata.gr. (Η «ανακάλυψη» από το πολύ καλό blog ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ)

 

14 responses to “Scipta manent κυρία Γεννηματά. Ευτυχώς.

  1. Δεν συμφωνώ…Ο Άρειος Πάγος δεν αποφάσισε σωστά!Δεν είναι καν αρμόδιος να αποφασίσει.- (τελεία και παύλα)

    Μου αρέσει!

  2. ionios

    Η επικράτεια συμπεριλαμβάνει και την περιοχή στην οποία είναι νομάρχης η κυρία Φώφηάρα ορθώς απεφάνθη ο Αρειος Πάγος.
    Η σκοπιμότητα της απόφασης του ΠΑΣΟΚ έχει να κάνει με την συνήθεια να ράβουμε και να κόβουμε το σύνταγμα στα μέτρα των πολιτικών συμφερόντων μας.

    Μου αρέσει!

  3. θεωρώ σκόπιμο το γεγονός κ όχι γκάφα. Υπάρχει δικαστικό πραξικόπημα και πολιτική υποκίνηση μέσω του Αρείου Πάγου. Ο νόμος τονίζει ότι δεν μπορεί να γίνει υποψήφιος κάποιος στην εκλογική περιφέρεια στην οποία κατέχει το αξίωμα επομένως δεν υπάρχει πρόβλημα κατά με για το επικρατείας. Πρώτη φορά ο Άρειος Πάγος ενεργεί αυτοβούλως κ εν πάση περιπτώση άχαρο να βγει απόφαση μετά το πέρας της προθεσμίας καταβολής των υποφηφιοτήτων.
    Στην Ελλάδα του 2007 οι δημοκρατικές διαδικασίες πάσχουν…

    ΝΔ- Νέα δικτακτορία…

    ionios

    Μου αρέσει!

  4. sofi-k

    Δεν το ξέρω αυτό το τραγουδάκι αλλά ξέρω το άλλο
    Δε περνας κυρα φωφω μου
    δε περνας
    δε περνας

    ιούδας

    Μόνο με χιούμορ μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε μερικές φοές αγαπητέ. Και μάλιστα μερικές φορές απαιτείται και η σχετική «καζούρα».

    Μου αρέσει!

  5. μήπως απλά η κυρία περίμενε να δει αν θα εκλεγεί στις βουλευτικές πρώτα για να δει αν θα παραιτηθεί από τη θέση της; που να μένεις άνεργος στις μέρες μας ρε παιδί μου!!! και τι είναι πια κι αυτό το σύνταγμα που πρέπει να το σεβόμαστε όλοι. απα πα πα δεν είναι πράγματα αυτά, πρέπει να το εκσυγχρονίσουμε λίγο να γίνει πιο flexible, δεν μπορεί να χάνουμε δουλειές έτσι! τι; δεν είναι δουλειά το να είσαι πολιτικός; κοίτα τι μαθαίνει κανείς δευτεριάτικο.
    σορρυ για το χιούμορ padrazo μου, αλλά έχω φρίξει!

    Μου αρέσει!

  6. Θυμάστε ένα τραγουδάκι που έλεγε:

    Αλαλούμ, αλαλούμ,
    μάζεψε τα να πάμε
    πιο καλά στο Χαρτούμ?!!

    Ε, ένα τέτοιο πράγμα…

    Καλό σας βράδυ.

    Μου αρέσει!

  7. s.frang

    Ότι από τα δύο και αν συμβαίνει είναι ανησυχητικό για μια πολιτικό που θέλει να είναι πρωταγωνίστρια.

    weirdo

    Ξεχνούν ή θέλουν να ξεχνούν; Η μήπως θεωρούν δεδομένο ότι ξεχνάμε;

    so_far

    Προσπαθούν να την παρουσιάσουν σαν θύμα της δικαιοσύνης αλλά μάλλον είναι θύμα της ανοησίας τους.

    Μου αρέσει!

  8. Τί να σας πω, μου φαίνεται απίστευτο να έχουν παραβλέψει το σύνταγμα.
    Μάλλον επίτηδες έγινε.. δεν μπορώ να ξέρω το γιατί αλλά σίγουρα το γεγονός ότι παίζει στα κανάλια και βγάζει τη Γεννηματά περίπου σαν θύμα κάπου αποσκοπεί..

    Μου αρέσει!

  9. Δυστυχώς δεν ξεχνούν μόνο τα δικά τους.. verba που ευτυχώς καταγράφονται, το πιο θλιβερό είναι ότι αγνοούν scripta που αφορούν άμεσα το πεδίο τους, ενώ θα έπρεπε να τα ξέρουν απ’έξω κι ανακατωτά.
    (Όχι δηλαδή και τίποτα τόσο σπουδαίο, ώστε να τα κράζουμε ‘τα παιδιά’, το Σύνταγμα μόνο..-ψιλά γράμματα-..)

    Μου αρέσει!

  10. Ωχ, την πάτησε η μικρά! Υποθέτω, ούτε θα γνώριζε ότι έχει μείνει η συνέντευξη στο internet, ίσως και να αγνοούσε ότι μπήκε καν…

    Μου αρέσει!

  11. tzonakos

    Το γονίδιο του πολιτεύεσθαι πρέπει να έχει άμεση σχέση με το γονίδιο του ψευδους. Μας έχουν «φλομώσει».
    Μόλις τωρα άκουγα τις δηλώσεις του ΠΑΣΟΚ που προσπαθει να διορθώσει την γκάφα και πραγματικά αγανάκτησα.
    Το συγνώμη το έχουνε ξεχάσει ή το φυλάνε μ΄νο για τον ή την σύζυγο. Τι να πεις πια.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

