ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΒΗΣΩ ΠΟΝΗΡΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ

Μη αξιότιμε πολιτευτάκια

Θα σε έλεγα αξιολύπητο αλλά εμείς οι Ελληνες είμαστε ψυχοπονιάρηδες και δεν μας περισσεύει πόνος ψυχής για εσένα οπότε το κόλπο με τους πυροτρομοκρατες στο χωριό σου γιατί το δικό μας κάηκε.

Μοιράζεις λεφτά με μια απλή αίτηση τώρα ε πονηρούλη; «Πάρε καμένε κόσμε. Πάρε γρήγορα. Πάρε ζεστό καυτό χρήμα».

Αυτό έχεις μόνο στο επικίνδυνο μυαλό σου; Την «ευρωκλασία» πριν την «ψηφοκλασία»; Αυτό τριβιλίζει το μυαλό σου στις πύρινες μαρτυρικές ολονυκτίες των ανθρώπων; Κακό ψήφο ναχεις θα έλεγε η θεια μου η Βασίλω στη Μίνθη αλλά πρόλαβε να πεθάνει ένα μήνα πριν την «σκοτώσουν» οι φωτιές.

Με τα ευρώ μπορεί να ανθίσουν πάλι τα καμένα χώματα όχι όμως και τα καμένα σώματα.

Αλλάζεις μόνο τη «βιτρίνα» σου τον «εκπρόσωπό» σου αλλά κανέναν από τους ανίκανους «στρατηγούς σου» που κάθε μέρα χάνουν και μια μάχη με θύματα τους οπλίτες πολίτες και τον χάρτη του τόπου που αλλάζει. Όχι ο πολιτικός χάρτης , αυτόν τον προστατεύεις καλά μαζί με τον μεγάλο σου αντίπαλο. Ο γεωμορφολογικός-οικολογικός χάρτης αλλάζει. Τους χάρτες τους αλλάζουν οι πολιτικοί και όποιον πάρει ο χάρος. Και δεν παίρνει όποιον κι όποιον. Παίρνει κάποιους από εμάς.

Λαμβάνεις μέτρα όχι για την «επόμενη μέρα» αλλά για την ημέρα των εκλογών.

Ψάχνεις για τρομοκράτες. Βοηθούν και τα ξένα «δίκτυα» όπως το CNN με την δημοσκόπησή του. «Πιστεύετε ότι τις φωτιές τις βάζουν τρομοκράτες;» Δεν μας νοιάζει ρε αυτή τη στιγμή ποιος τις βάζει. Μας νοιάζει να σβήσουν. Έχεις ισχυρούς τρομολάγνους συμμάχους. Και βλαμμένους υπουργούς που εκπέμπουν -«ποιητική αδεία»- πολιτική αηδία.

Περιμένεις με αγωνία να σβήσουν οι φωτιές και στο μεταξύ μετράς πόσες μονάδες προηγείσαι. Ο κόσμος μετράει θύματα, η φύση μετράει τις πληγές της και συ μετράς ευρώ και ποσοστά ψήφων.

Φροντίζεις για την εικόνα σου, την καταβρέχεις με λεφτά για να σβήσεις την φωτιά που την καίει.

Τα έχεις καταφέρει μια χαρά πολιτευτάκια. Κρύβεσαι καλά πίσω από την «ανικανότητα» των υφισταμένων σου, την ανεπάρκεια των «συνεταίρων» σου, τα καταστροφικά λάθη των προκατόχων σου. Δεν έχεις Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης πολιτευτάκια. Είσαι ανεπαρκής και κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση.

Θα σε καταγγέλλω κάθε μέρα πονηρέ πολιτευτή.

Υ.Γ. (Και σένα και τον άλλον που κάνει αντιπολίτευση με μόνο στόχο να γίνει συμπολίτευση)

14 responses to “ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΒΗΣΩ ΠΟΝΗΡΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΗ

  1. Ιόνιος, λειτούργησε το βλόγκ σου φιλε. Δεν θα σε ψηφίσουμε, οκ.
    Αλλα μ έκανες να σκεφτώ κι άλλα πράγματα, εκει που νόμιζα πως εχω σκεφτεί ήδη πολλά.
    Βρίσκομαι εκει που βρισκόμουν την πρώτη φορά που ψήφισα :
    » Τι ψηφίζω τωρα, και γιατι ; «

    Μου αρέσει!

  2. Δεν το κρύβω ότι όταν άκουσα για τις πυρκαγιές εξοργίστικα…κάθησα πολλές ώρες μπροστα΄στη τιβι να δω τι γίνεται. Όχι από κουτσομπολιό…Απλά από ενδιαφέρον. Πραγματικά λύγισα σε μερικές στιγμές κ με πήραν τα κλάμματα. Εγώ έτσι είμαι. Αν δω μια ταινία με δράμα και κάτσω και αφοσιωθώ θα κλάψω στισ 99% των περιπτώσεων. Πάντα παθιάζομαι με αυτό που καταπιάνομαι. Αν το βαρεθώ αδιαφορώ και το εγκαταλείπω. Είμαι σαν τους έλληνες πολιτικούς σε άλλη διάσταση όμως. Οι άνθρωποι παθιάζονται με την δερμάτινη καρέκλα. Δεν τους κατηγορώ.
    Πάλι λα΄θος λέει έγινε στις πανελλαδικές. Και ενώ πήγα πάλι να κατηγορήσω την βαριέτα και την είχα θάψει σε όλους…μου την έκανε η κυβέρνηση και την έπαθα.Τι μιλάω κ εγώ…Ζητώ συγνώμη από την βαριέτα. Το υπουργείο αμύνης έκανε λάθος τώρα. Τι μου ρθε και κατηγορούσα το υποθργείο Παιδείας… Σόρυ…Εδώ ο σεβασμιότατος Χριστόδουλος μέσα σε 3 χρόνια αρρώστησε… Λίγο το έχεις να πρέπει να συνεργαστείς με γυναίκα που έχει μορφή σατανά; Λένε εξάλου ότι ο σατανάς ανάλογα με τη μορφή που παίρνει έει και το κατάλληλο όνομα, όπως εωσφόρος,αρμαγεδόν κα… Αν ήθελε να διαλέξει από τους πολιτικούς μας ποιον θα διάλεγε για μορφή άραγε? την κουτσίκου, τον παυλόπουλο,τον κυριάκο τον μητσοτάκη; (Κάνε ένα γκάλοπ ρε padrazzo που μου έβαλες για δημοσκόπηση αυτό που θα δω και από τον αντ1…)γίνε λίγο διαφορετικός!όλοι πάννω κάτω τα ίδια λέωε.Το θέμα ότι όλοι τα λένε για κάποιο σκοπό!κ εγώ για να σας δημαγωγήσω τα λέω!Δεν είδες?Με 2 post παροτρύνεις τον κόσμο να μου πουν να λειτουργήσω το blog μου…Με 100 θα έχω οπαδούς…Με 1000 πάο(το πάο δεν είναι ανορθόγραφο,απλά να υπάρχει και κάτι βαζελίστικο στο ΄θεμα) για δήμαρχος…κοκ Κ όταν μεγαλώσω,αποκτήσω δύναμη και γίνω δικτάκτορας (γιατί στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ δεν μπαίνω,κ ο Έλληνας δεν ψηφίζει κάτι άλλο) θα δεις τι θα γίνει…εξορία θα σας στείλω όλους!!!!Παλιοκουμούνια-κρυφοπασόκοι-κολόγαυροι…που βάζετε φωτιές και μπορεί να χάσει ο μπούλης της εκλογές…
    Πέθανε και ο παίκτης της Σεβίλης και δεν έγινε το ΑΕΚ-Σεβίλη…Και καλά δεν έγινε.Αλλά ρε γαμημένοι της UEFA, όταν δάκρυσε ο Λυμπε και έλεγε ότι δεν μπορούμε να παίξουμε μετά από τέτοια καταστροφή γιατί είπατε ότι θα γίνει κανονικά ο αγώνας ενώ όταν η Ισπανική ομοσπονδία ζήτησε να μην γίνει ο αγώνας γιατί δεχτήκατε;
    Γιατί δεν είπατε να περάσει κ κατευθείαν η σεβίλη να τελειώνουμε;Αντε ουστ όλοι σας…

    ΥΓ1. Σόρυ για το λογίδριο και την ασυνέχεια στο λόγο αλλά ενώ έγραφα με πήρε μια πρώην μου και μου σήκωσε τα νεύρα
    ΥΓ2.Δέστε την εικόνα που έχει βάλει ο padrazo δεξιά στην κεντρική σελίδα. Πάνω και λίγο αριστερά από τη φλόγα της ΝΔ υπάρχει ή δεν υπάρχει ένα πρόσωπο που κοιτάζει;;;;;

    Μου αρέσει!

  3. Φαντάζομαι συμμετρική είναι όταν προλαβαίνουμε να δούμε ποιος μας ρίχνει τις σφαλιάρες!

    Μου αρέσει!

  4. συμφωνώ απόλυτα με Ιόνιο…ο πρώτος υπεύθυνος είναι ο ψηφοφόρος…η πλειοψηφία αυτούς διάλεξε…ενας ανάξιος λαός που ψηφίζει ανάξιες κυβερνήσεις…ε.. κάποτε η βλακεία του κι ο ωχαδερφισμός του θα γίνει το βατερλώ του

    Μου αρέσει!

  5. tzonakos , niemandsrose

    πείτε και σεις κάτι μπας και ξεκολήσει και λειτουργησει το blog του.

    απειρώτας

    Εγώ ξερεις τι δεν καταλαβαίνω;
    Η συμμετρική απειλή ποιά είναι;

    Μου αρέσει!

  6. «Η χώρα δέχεται ασύμμετρη απειλή!»

    Η πρώτη σύλληψη ήταν μια γρια που κάποιος είπε ότι κάποιος του είπε πως κάποιος την είδε να καίει κλάρες! Η γρια είναι παλαιό και γνωστό μέλος της τρομοκρατικής-επαναστατικής οργάνωσης » Ταγάρι και Τσεμπέρι»!

    Μου αρέσει!

  7. Ποταμός ο ionios !
    Δεν μπορώ να διαφωνήσω κάπου.

    Παδράζο όλοι τους έχουν πάρει χαμπάρι πια.
    Αλλα στην κάλπη πάνε και ψηφίζουν με επιλεκτική μνήμη.
    Πιστευώ οτι μετα το φετινό καλοκαίρι, η ατιμετώπιση πολιτών προς πολιτικούς και το αντίστροφο θα αλλάξει ιστορικά για την Ελλάδα.
    Το ελπίζω άλλωστε.

    Μου αρέσει!

  8. Σωστό το κείμενο σου padrazo αλλά βγάζω το καπέλο στον Ιόνιο και το ακόμη πιο σωστό σχόλιο του.
    Την καλημέρα μου.

    Μου αρέσει!

  9. Εγώ καταγγέλω τους ψηφοφόρους. Ας μιλήσουμε ανοικτά κάποτε!
    Δεν είναι άσχημη η Αγγλίδα και όμορφη εσύ Ελληνίδα…δεν είναι μαλάκες οι ιταλοί που δεν πετάνε ενα σκουπιδάκι στο μύρτο και είσαι μάγκας εσύ έλληνα,δεν είναι μαλάκας ο κινέζος που ακολουθεί την σειρά και εσύ έξυπνος έλληνα,δεν ειναι μαλάκας ο σουηδός που είναι ευγενικός και εσύ εξυπνος έλληνα,δεν είναι βάρβαρος ο γάλλος και εσύ πολιτισμένος έλληνα, δεν είναι άσχημη η ακρογιαλιά της κορσικής και όμορφη η ελληνική, δεν είναι άξεστος ο αλβανός και ανώτερος εσύ έλληνα,δεν είναι άθεος ο ρώσος κ θρησκευόμενος εσύ έλληνα…δεν είναι χαζός ο αμερικάνος και πανέξυπνος εσύ έλληνα!
    Είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ εσυ έλληνα!γιατί;
    γιατί έχεις τον μουλγαράκη,
    γιατί εχεις την βαριέτα,
    γιατί έχεις τον λιγόδωρα,
    γιατί έχεις τον παπαμαλή,
    γιατί έχεις τον μουλαροσκούφη,
    γιατί έχεις τον παλιόπουλο,
    γιατί έχεις τον μπορειμαράκη,
    γιατί έχεις την μπακοπέτρου…
    θες κι άλλα;
    γιατί κάηκαν τα χωριά σου ρε έλληνα,,,κάηκαν τα σπίτια των προγόνων σου,,,το φαντάζεσαι;
    να περνά η φωτιά από το σπίτι του πατέρα σου που εκεί θυμάσαι όλα τα παιδικά σου χρόνια κ να σου λένε ΑΥΤΟΙ να φύγεις για να καεί με την ησυχία του!!!!
    Το καταλαβαίνεις Έλληνα;
    Το καταλαβαίνεις ότι θα τους ξαναψηφίσεις για να γίνουν πιο πλούσιοι;
    μπορείς να χαμογελάς όταν θα βγαίνει ο Μπους στην τιβι και να λες: ‘τιχαζοί είναι αυτοί οι Αμερικάνοι!’
    Έτσι…νιώσε περήφανος μαλάκα έλληνα.έτσι σε καταντήσανε….
    να σέρνεσαι στις στάχτες…
    ούτε το σκουλίκι δεν το κάνει συτό έλληνα…
    μακάρι να καεί όλη η ιστορία μας…να μην θυμάται κανείς την αρχαίαΕλλάδα…να μην μπορεί κανείς να μας συγκρίνει με τους προγόνους μας…δεν το αξίζουμε…

    ας βοηθήσουμε όπως μπορούμε την Ηλεία να ορθοποδήσει σαν να ήταν το δικό μας χωριό…θα ναι το επόμενο το δικό μας του χρόνου αν δεν αλλάξει κάτι…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

