Αποκλειστική φωτογραφία

Περιοδεία της κυβέρνησης στους τόπους της τραγωδίας

10 responses to “Αποκλειστική φωτογραφία

  1. οι 12 θεοί μας μια χαρά ήταν. τώρα τι κάνουμε με τους 0 θεούς, και όλους τους ηλίθιους πολιτικούς. εννοώ ότι χίλιες φορές προτιμότεροι ο Άρης και η Αφροδίτη από την ΑΕΚ και τους Καραμανλοπαπανδρέουδες.

    Μου αρέσει!

  2. ionios

    Που το πήρε το μάτι σου ρε παιδί μου;
    Αλλά έτσι είσαι εσύ. Μη δείς ξανθό πάνω σε σκούρο ανοίγει το μάτι σου.
    Δε πας και στο προηγούμενο ποστ να πεις καμμιά κουβέντα που μου μου τους ξεμυάλισες όλους;

    Μου αρέσει!

  3. Να σε ρωτήσω κάτι?στην φωτό που είναι η φωτιά με το σήμα της νδ και του πασοκ…έχεις βάλει ένα πρόσωπο να κοιτάζει απο πίσω ή απλά σχηματίστηκαν έτσι οι καπνοί;σοβαρά μιλάω…αν δείτε υπάρχει ένα πρόσωπο να κοιτάζει…μην το δει κανένας αμερικάνος…τη γάμησες…

    Μου αρέσει!

  4. πρεζα tv

    Ξέρεις τι σκέφτομαι μερικές φορές όταν τους βλέπω στην tv; Τώρα βλέπω τα χάλια τους ή τα χάλια μας;

    elen

    ???

    cook the book

    Είχα μόνο έναν ενδοιασμό. να βάλω πάπιες ή χήνες; Τελικά μου φαίνεται έδειξα επιείκια.

    weirdo

    Σκεφτόμουν ένα παραμύθι με πάπιες και μου βγήκε μια φωτο με πάπιες που παραμυθιάζουν.

    niemandsrose

    Μου άρεσε.
    Η σειρά μου τώρα.

    Εγώ πονώ
    Εσύ πονάς
    Αυτός εκπονεί…

    Εμείς πονάμε
    Εσεις πονάτε
    Αυτοί εκπονούν…

    Μου αρέσει!

  5. Είναι σαν το ανέκδοτο που λέει να κλίνει ο Τζίντζερ στο σχολείο το ρήμα πεινώ.
    εγώ πεινώ;
    εσύ πεινάς
    αυτός πεινά
    εμείς πεινάμε;
    εσείς πεινάτε
    αυτοί πεινούν.

    εγώ ποιώ τη νήσσαν;
    αυτοί ποιούν τη νήσσαν…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

