Η Αααακινητοποίηση των πολιτών.

Πλάνο 1 : Άνθρωποι περπατούν στην άσφαλτο. Δίπλα τους μικροεστίες φωτιάς καίνε αγριόχορτα. Κανείς δεν κάνει τον κόπο να πιάσει ένα κλαδί να την «χτυπήσει» να σβήσει.

Πλάνο 2: Πλατεία χωριού. Στο βάθος καπνοί, ένα χιλιόμετρο μακριά. Άνθρωποι πίνουν καφέ και συζητούν στο καφενείο. Τι συζητούν;

Πλάνο 3 : Άνθρωποι στην άκρη του δρόμου χαζεύουν τη φωτιά που καίει τον λόφο με τις ελιές και πλησιάζει. Ανάμεσα στη φωτιά και σε αυτούς θάμνοι, αγριόχορτα και μερικές σκόρπιες ελιές. Είναι δύσκολο άραγε να πιάσουν τσάπες να φέρουν τρακτέρ και μηχανηματα και να αρχίσουν να ξεριζώνουν αγριόχορτα, θάμνους και δέντρα;

Δεν είναι δύσκολο να μαντέψει κάποιος την πορεία της φωτιάς. Ο βοριάς θα φέρνει την φωτιά όλο και πιο νότια. Θέλει πολύ μυαλό να φτιάξεις μια αντιπυρική ζώνη στη βορινή πλευρά του χωριού; Ας είναι η φωτιά πέντε χιλιόμετρα μακριά.

Κανείς δε περίμενε ότι μετά την Ζαχάρω η φωτιά, αύριο μεθαύριο θα κινηθεί στα νοτιότερα χωριά;

Ο ίδιος ο δήμαρχος της Ζαχάρως ανάγκαστηκε να ζητήσει από τους δημότες τους να βγουν με τα τρακτερ και τα ραντιστικά στούς δρόμους της φωτιάς και να αφήσουν το «Γιατί εγώ και όχι οι άλλοι» (η φράση δική του).

8 responses to “Η Αααακινητοποίηση των πολιτών.

  1. Ο Κόης ο κ…..ς και ο π…..ς ο Φούρλας τα κάνουν όλα προσπαθώντας να εκθέσουν ο ένας τον άλλον.Και φυσικά ο κορυφαίος υπουργός, κύριος «επιτυχημένες επιχειρήσεις πυρόσβεσης 2007» (ακα Πολύδωρας)…

    Μου αρέσει!

  2. αθεόφοβος

    Πες τα.
    Ούτε εγώ έχω καταλάβει. Δεν νομίζω ότι συντονίζει κανείς. Μάλλον τα κανάλια συντονίζουν.
    Είναι τελειως ανίκανοι οι άνθρωποι. Εγκληματικά ανικανοι.
    Από το πρωι όλη η Ελλάδα ήξερε ότι θα κεί η Ολυμπία και δεν έκαναν τίποτα απολύτως.

    Μου αρέσει!

  3. Mέχρι τώρα που σου γράφω έχοντας ανοικτή συνέχεια την τηλεόραση δεν έχω ακούσει ποιός συντονίζει την κατάσταση ΄με αποτέλεσμα ο κόσμος να παίρνει τα κανάλια για να σωθεί.
    Άσε που σε ένα χωριό όταν πήγε το πυροσβεστικό άρχισαν να τσακώνονται μεταξύ τους για το πιό σπίτι να βρέξει πρώτο.

    Μου αρέσει!

  4. s.frang

    Είναι σίγουρα εύκολο να είναι κάποιος αυστηρός από την πολυθρόνα του οπως εγώ. Είναι βέβαια και περισσότερο ψύχραιμος -με διαλείματα θυμού και οργής- για να διακρίνει λάθη και ελλείψεις. Παρ’ όλα αυτά θα έπρεπε και οι συντονιστές της αντιπυρικής προσπάθειας να είναι ψύχραιμοι και σχετικά ευφυείς ώστε να σκεφτούν να οργανώσουν τους πολίτες στην μ’αχη κατα της φωτιάς.

    medman

    Εγω την ορη μου την εβγαλα στ προηγούμενο ποστ.
    Είναι ανίκανοι. Συμφωνώ απόλυτα.

    θυμήσου πως με λενε

    «Κάποιος $%#&*^% καίει τους συμπατριώτες μου.. την ιστορία μου…την περιουσία μου… τις μνήμες μου…το μέλλον μου…τις βόλτες μου και τις εκδρομές μου…τα δροσερά βράδια του Ιουλίου μου… τα μέρη που θα μπορούσα να ερωτευτώ… να μείνω…να δημιουργήσω…»

    Δεν μπορώ να πω τίποτα άλλο παρά να επανλάβω το συγκλονιστικό σας σχόλιο.

    Μου αρέσει!

  5. Κάποιος $%#&*^% καίει τους συμπατριώτες μου.. την ιστορία μου…την περιουσία μου… τις μνήμες μου…το μέλλον μου…τις βόλτες μου και τις εκδρομές μου…τα δροσερά βράδια του Ιουλίου μου… τα μέρη που θα μπορούσα να ερωτευτώ… να μείνω…να δημιουργήσω… πως μπορώ λοιπόν να μη το πάρω τόσο προσωπικά πως?

    Μου αρέσει!

  6. Όχι… αποκλείεται δεν πιστεύω ότι μπορεί να υπάρχει Έλληνας που να μην θλίβεται και να μην λυπάται …

    Μου αρέσει!

  7. Αραχτοί στο καφενείο?
    Δεν νομίζω ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να τα ρίχνουμε στους πολίτες.Οι πολίτες, οι κλασσικοί ελληνάρες ως είμαστε ούτως ή άλλως φερόμαστε απερίσκεπτα.Όταν δε, σε αυτή την νοοτροπία προστίθεται και ο πανικός τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα.Η γαμωπρόληψη τους που είναι?
    Γιατί ο καραμανλής βγήκε και μας ανακοίνωσε ότι θα ψάξει τους εμπρηστές?
    ΤΙ με νοιάζουν οι εμπρηστές?
    ΤΙ με νοιάζουν οι προεκλογικές του καμπάνιες?
    ΤΙ με νοιάζει η ψηφοθηρία του?
    ΓΙΑΤΙ πρέπει ακόμη και τούτη την δύσκολη ώρα να κοιτάει το κομματικό του συμφέρον?
    ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΛΗΨΗ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΡΑΠΕΡΑ?
    ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ

    Μου αρέσει!

  8. Μην είσαι πολύ αυστηρός, το έχω ζήσει στον εαυτό μου: όταν δεις μια αρχική μικρή φωτιά, τρέχεις με ό,τι διαθέτεις να τη σβήσεις… Άμα έχει προηγηθεί όμως πυρκαγιά με ύψος φλογών 20-30 μέτρα και καούν όλα τα δέντρα, στη συνέχεια δεν σου κάνουν εντύπωση οι μικρές φωτίτσες, οι οποίες αρχικά θα ήταν πολύ επικίνδυνες. Στο τέλος δεν έχουν και τίποτα πια να κάψουν. Τόσο εύκολα συνηθίζει ο άνθρωπος…

    Φυσικά, είναι άλλη ιστορία αυτή με τους αραχτούς στο καφενείο που περιμένουν τα αεροπλάνα…

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

