ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΥΔΩΡΑ

Το Blog αυτό επικηρύσσει τον Βύρωνα Πολύδωρα ως εμπρηστή της κοινής λογικής και ασύμμετρη απειλή για τον τόπο και προσφερει το ποσό των 666.666 ευρω ένα λίτρο ρακόμελο Μάνης σε όποιον τον βρει και βοηθήσει ώστε α) να τεθεί σε κατ’ οίκον περιορισμό και β) να απαλλαγεί από τα «καθήκοντά» του (τα οποία προφανώς δεν γνωρίζει).
(Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)

16 responses to “ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΥΔΩΡΑ

  1. guttermouth

    Γεια σου και σένα.
    Το δοκίμασα αυτό με τα σκατά αλλά τους βρώμαγε και «έπεφταν»

    Μου αρέσει!

  2. …γειαχαρα padrazo…
    …δοκιμασε να πασαλειψεις τη μουρη του με σκατα με το photoshop ή κανα αλλο προγραμμα ξερω γω… γιατι δε φερνει και πολυ στον πολυδωρα αυτη η φωτο…

    Μου αρέσει!

  3. ionios

    Φωτιά και λαβρα είσαι Γιώργο αλλά για την πολιτική τους περιουσία έχουν φτιάξει αντιπυρικές ζώνες.

    Μου αρέσει!

  4. Όταν κάνει ο κ.παπαροπαναγιοτόπουλος συγκέντρωση στο μπουρνάζι που έβαλε την ΄φατσα του στο κέντρο της πλατείας να δω αν θα με ακολουθήσεις στο γιουχάρισμα!
    Μπορεί να μην πήγα ποτέ στον πύργο και ούτε ήθελα να πάω αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ ποτέ κάποιον να λέει στην γιαγιά να φύγει από το σπίτι της κ να ξέρει ότι θα καεί… και επειδή είμαι πολύ ευαίσθητος με το θέμα των ηλικιωμένων ένα έχω να πω….
    η κατάρα των νεκρών σε όποιον ξαναψηφίσει τους ανίκανους… είναι εγκληματικά ανίκανοι. Το ξέρουμε όλοι…το έλεγα όλο το καλοκαίρι… το είδαμε όλοι… Εγώ θα ψηφίσω άδονη γρηγοριάδη. Μπορεί όλοι να γελάσουν… ΧΑΧΑ…τι θα ψηφίσει πάλι…!!!χαχα!έχω ψηφίσει λεβέντη,βεργή,κολλάτο,παπαρήγα,δαμανάκη(στο ΣΥΡΙΖΑ),βορίδη…έχω ψηφίσει πολλούς μαλάκες θα πει κάποιος….εμένα μου ταιριάζει περισσότερο η ζωή σε ένα καταπράσινο χωριο στην κεφαλονιά με την ξανθιά γυναίκα που αγαπώ κ τους κολλητούς φίλους μου κ ας είμαι τσοπάνης.Ίσως κάποτε το καταφέρω…Κ ίσως είμαι μαλάκας για όλα αυτά!Μα ποτέ δεν έχω ψηφίσει κάποιον που είναι επικίνδυνος!που σκοτώνει ανθρώπους…που καίει ζωές,που σβήνει τα χωριά…που είναι κουτοπόνηρος!προτιμώ τον βεργή παρά τον βουλγαράκη για υπουργό πολιτισμού…είμαι μαλάκας για πολλούς…αλλά όταν θα δω τους νδούληδες και τους πασοκτζούληδες με τις σημαίες στα χέρια πάλι θα το ξέρω αυτό που τόσο καιρό λέω… Ο ελληνικός λαός δεν αξίζει τίποτα…είναι ηλίθιος…και καλύτερα μαλάκας παρά ηλίθιος…
    εγώ δεν θα έβαζα επικύρηξη για τον πολύδωρα padrazo.
    δεν είναι χούντα όπως είπε ο παπανδρέου σε ψηφοφόρους του…
    Αυτός φταίει που ο ελληνικός λαός είναι ηλίθιος;
    δεν έκανε τίποτα ο άνθρωπος… έβαλε τον φίλο του (Κοη) να φάει’. Πόσοι από μας δεν κάναμε το ίδιο;
    βγήκαν οι βάςσει και ρωτάω ένα μαθητή μου και λέει:δεν πέρασα εδ’ω αλλά έχω μέσο και θα έρθω.μακάρι να έρθει…αλλά τελικά το ίδιο δεν είναι;

    καληνύχτα κύριοι…
    καληνύχτα ελλάδα…
    δυστυχώς μάλλον σου αξίζει να είσαι καμένη… γιατί οι άνθρωποι που κατοικούν δεν έχουν καμια σχέση με πολιτισμένους ανθρώπους… γιατί δεν είναι μόνο η αρχαία ολυμπία κ.βουλγαράκη ο πολιτισμός μας και η ιστορία μας… Η ιστορία γράφτηκε από την Ανδρίτσαινα και την αμαλιάδα.από τον πύργο και την καλαμάτα.Από την Σπάρτη και από τα δεκάδες χωριά που τώρα δεν υπάρχουν…Για ποια ιστορία μιλάτε ότι σώσατε;ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ κ υπουργέ

    Μου αρέσει!

  5. tzonakos

    Σε καλή σειρά είσαι. Θα γίνει κλήρωση

    ενεσούλα

    Να κρατήσουμε και λίγο για εμας ε; να το γιορτάσουμε

    huginn

    Ο Παπαθεμελής πιάνει ένα κατρούτσο 🙂

    Μου αρέσει!

  6. Τι νούμερο εχω ;
    Αν καταφέρω να τονε περιορίσουμε σε γκαρσονιέρα σε ασύμμετρα καμμένη γη, θέλω το ρακόμελο και να το πιούμε μαζί.

    Μου αρέσει!

  7. Mήν κουράζεσαι. Οι εθελοντές που θα βρείς, θα είναι τόσοι που η Γιάννα θα κλειστεί μέχρι τους ολυμπιακούς του Πεκίνου σπίτι της από ντροπή

    Μου αρέσει!

  8. αθεόφοβος

    κάτσε να μειώσω το ποσο μη μου τον φέρει κανείς πεσκέσι και δεν εχω και τα λεφτα.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

