Πάντα βρέχει – Πάντα γράφει.

Μου αρέσουν τα χωριά με τρακτέρ. Θέλω να πω αυτά που δεν καλλιεργούν τον τουρισμό. Αυτά που μπορείς να δεις πως είναι μια ντομάτα πριν κοπεί από την ντοματιά πριν στοιβαχτεί στο τελάρο και πριν γίνει χωριάτικη σαλάτα η σάλτσα για κοκκινιστό. Τα βρίσκεις κυρίως μακριά από την θάλασσα, ψηλά στο βουνό. Χωριά χωρίς τουρίστες. Χωριά με επισκέπτες. Και οι τουρίστες επισκέπτες είναι βέβαια, αλλά αγενείς. Αυτή είναι η διαφορά.

Και πόσο ακόμα θα υπάρχουν δάση; Ας τα χαρώ όσο υπάρχουν. Γκρινιάζουν όλοι για τη μόλυνση της θάλασσας. Για την μόλυνση των νησιών δεν γκρινιάζουν. Εκατόν πενήντα λέει ευρώ για ένα δωματιάκι στη Φολέγανδρο. Τι λέτε ρε παιδιά; Και μετά γκρινιάζουν γιατί μια σαλάτα κάνει δέκα ευρώ. Έτσι πάνε αυτά. Το δωμάτιο ακολουθεί την τιμή της σαλάτας ή σαλάτα την τιμή του δωμάτιου; Τι σημασία έχει; Αυτό είναι το κόστος της «σαλατοποίησης».

Είπα να μη το πω αλλά θα το πω. Έτσι κι αλλιώς πόσοι διαβάζουν αυτό το blog; Και όλοι να πάtε πάλι χωράμε.

Πάτε στο Κρίκελλο λοιπόν στην Ευρυτανία. Μετά το Καρπενήσι κάνετε αριστερά. Μισή ώρα διαδρομή μέσα στα έλατα θα φτάσετε. Θα βρείτε να μείνετε με τριανταπέντε ευρώ. Σαράντα το πιο ακριβό. Τον χειμώνα οι τιμές είναι διπλάσιες, άσε πουδε μπορείτε να χαρείτε την χαλάρωση της καρέκλας , του καφέ και του τσίπουρου στην δροσιά των πλατανιών. Θα φάτε καλά. Θα περπατήσετε μέσα στα έλατα. Θα κολυμπήσετε μέσα στον δροσερό αέρα. Θα φάτε μια σαλάτα κανονική που θα σας φανεί ποίημα (άλλη σαλατο-ποίηση αυτή). Θα δείτε παρέες παιδιών χωρίς γκειμ μποι και κινητά. Δεν θα σας ενοχλήσουν οι φωνές τους. Θα έρχονται από πολύ μακριά. Από τα βάθη της μνήμης. Παιδιά που παίζουν όλα μαζί στην αλάνα. Τι σπάνιο. Πάρτε και μια μπάλα μαζί. Που ξέρετε τι θα ξυπνήσει μέσα σας.

Γιαυτό σας λέω. Όταν δείτε χωριό με τρακτέρ κάνετε μια στάση.

Κι αν δε θέλετε να πάτε μόνοι σας, πάμε όλοι μαζί. Να ενας ωραίος τόπος συνάντησης με θέμα «Οι bloggers πήραν τα βουνά». Να ανοίξει το μυαλό στον δροσερό αέρα. Τσίπουρα, καφέδες και κουβέντα στα πλατάνια, περίπατοι στο ελατοδάσος. Να πάμε και στο φαράγγι το «Πάντα βρέχει» που ταιριάζει με το «Πάντα γράφει» .Αν ενδιαφέρεστε κοπιάστε να το οργανώσουμε.

 

7 responses to “Πάντα βρέχει – Πάντα γράφει.

  1. apantiseis apo internet cafe sto Tyro Arkadias (xvris klimatismo)

    cook the book

    Domnitsa den piga. Tin epomeni fora.
    To dilima einai dyskolo otan exeis na dialekseis anamesa se ena potami sto vouno kai se mia erimiki paralia h ena isixo xorio san ti sampatiki opou vriskomai aytes tis meres

    Niemandrose

    oraio. kai o poihths einai o…

    n.ago

    efxaristo poly kai eyxomai mia apo ta idia 🙂

    iliaxtida

    oraia. arxizoyme tis egrafes 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Αχ, ποτάμι εσύ
    που σκίζεις τη χέρσα σιωπή
    μπους-φερμέ
    σιγοντάρεις πουλιά στο κλαδί.

    Αχ, υδάτινο φίδι
    μόνιμε αναχωρητή
    στο μακρύ σου το ταξίδι
    κόλπος ποιος σε καρτερεί.

    Μου αρέσει!

  3. αχ….τα καλά να τα λέμε…γιατί το Κρίκελλο μαζί με τη Δομνίστα συνθέτουν ένα υπέροχο σκηνικό…δεν έχω μείνει ποτέ αλλά έχω κάνει τη διαδρομή και τη θυμάμαι παραμυθένια χωρίς υπερβολή…ήταν Ιουνιος,είχε και ψιλόβροχο…τέλεια…
    συμφωνώ απόλυτα με padrazo,και… confused…κι εγώ παιδί της θάλασσας είμαι αλλά όταν βρεθείς εκεί ψηλά….στο δίλημμα βουνό ή θάλασσα,δεν θα είναι ευκολο να απαντήσεις…

    Μου αρέσει!

  4. confused

    Σημασία έχει το νερό. Εσύ το προτιμάς ακίνητο, εγώ όταν ρέει στο ποτάμι.
    Αν κολυμπήσεις σε ποτάμι είναι σαν κολυμπάς σε όλες τις θάλασσες. Και μην ακούς που λένε ότι είναι κρύο. Μπούζι είναι και λειτουγεί σαν μπουζί. Προκαλεί ανάφλεξη στις αισθήσεις.

    Μου αρέσει!

  5. Εγώ που δεν μπορώ χωρίς θάλασσα τι να κάνω γιατρέ μου? 😛

    Όντως το θέμα με τα δωμάτια το έχουν ξεσκί ολίγον 😦

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

