Κάλιο αργά…

«Αν η γνώση μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα, αυτά δεν μπορούν να λυθούν με την άγνοια» …εκτός αν η άγνοια είναι άνεργη γνώση

«Είναι σημαντικό ο άνθρωπος να σπουδάζει και να γίνεται επιστίποτας» …αν κάνει μεταπτυχιακά γίνεται και Mister.

«Τρείς λαλούν δυο χορεύουν» και ένας κυβερνά

«Πιο επικίνδυνη από μια λάθος απάντηση είναι μια λάθος ερώτηση» …εκτός κι αν η απάντηση προηγείται της ερώτησης.

Άργησα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του φίλου απειρώτα αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ. Εκκρεμεί και ακόμα μια πρόσκληση από την paperflower για μια ιστορία με τις λέξεις (σαρδανάπαλος,βρώμικος,λυγαριά,ροσφέτι,πείνα) αλλά που θα μου πάει…
Καλούνται (με το ζόρι) οι κάτωθι : Niemandrose, Taradella, cook the book, aqua, grimdal, weirdo, confused, tzonakos. (Οι κανόνες στα σχόλια)

12 responses to “Κάλιο αργά…

  1. Aμαν τωρα το πήρα χαμπάρι !
    Σόρρι !
    Θα γράψω κάτι λοιπόν κι ευχαριστώ για την ευκαιρία.
    Ειχα και προεκλογικά τρεξίματα τελευταία….

    Μου αρέσει!

  2. 🙂 Τώρα μάλιστα!
    Μα δε δίνεις κι ένα λινκ του απειρώτα να πάμε οι δόλιοι fan σου κι από τα μέρη του! Δώσε και σώσε!

    Μου αρέσει!

  3. n.ago

    Είναι λίγο κουραστικό πια, αλλά ο απειρωτας είναι φίλος και θα ήταν αγένεια να ατνηθώ την πρόσκληση.
    Καλό καλοκαίρι 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Niemandrose

    Ούτε εγώ είμαι σίγουρος αν το έκανα σωστά αλλά γλυκάθηκα με το μηδενικό κέρδος.
    Λοιπόν. Ας το αλλάξουμε. Το πολύ πολύ ας μη μας «ξαναπαίξουν».
    Γράφεις στο δικό σου blog.
    Παίρνεις δυο φράσεις από αυτό το ποστε (αμα θέλεις μη πάρεις και καμία). Γράφεις και δυο δικές σου και τις σχολιάζεις. Απ’ ότι έχω καταλάβει η μια φράση πρέπει να είναι «γνωστή» και η άλλη δική σου.
    Κάπως έτσι. Αν βαριέσαι γράφεις ένα ωραιότατο ποστ απο αυτά που ξέρεις ή πας για τσίπουρα. Μια λύση είναι να πας για τσίπουρα και εξηγησεις στον απειρώτα στα Τζουμέρκα.

    Μου αρέσει!

  5. Δεν κατάλαβα τους κανόνες!
    [πού είναι ρε παιδιά εκείνο το ωραίο emoticon που κοκκινίζει; Το χρειάζομαι!]
    Πες πως έχω τις φράσεις. Πού να απαντήσω; Εδώ ή στο δικό μου;
    Τι κερδίζουμε; χαχα

    Μου αρέσει!

  6. cook the book

    Αν κατάλαβα κι εγω καλά κάπως έτσι είναι, αλλά μη μπερδεύεσαι, μαγείρεψέτέ το όπως θέλεις εσύ :))

    Μου αρέσει!

  7. αυτό το «με το ζόρι» μ’έκανε και γέλασα 🙂
    πωπω…τόσα ρητά…πολύ σοφοί είμαστε εδώ…!
    λίγο μπερδεμενο όμως μου φαίνεται…χρησιμοποιώ 2 ρητά από το μπλογκ σου και 2 δικα μου;

    Μου αρέσει!

  8. Οι κανόνες
    Η ανάρτηση αποτελείται από 4 φράσεις.
    -Ένα γνωστό ρητό από αυτά του προηγούμενου μπλόγκερ που μου έστειλε την πρό(σ)κληση (Φλάντζας)
    -Ένα γνωστό ρητό που θα επιλέξει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους επόμενους
    -Μια φράση που έχει κατασκευάσει ο προηγούμενος μπλόγκερ κα πασάρει σε εμένα
    -Μια φράση που θα κατασκευάσει ο μπλόγκερ και θα πασάρει στους υπόλοιπους

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

