Οχι. Δεν θα σερφάρω.

8 responses to “Οχι. Δεν θα σερφάρω.

  1. huginn

    Δυστυχώς ήμουν διακοπές στα γεγονότα στο «βουνό». Παρακολούθησα από το κινητό και τις εφημερίδες τα όσα συνέβησαν.
    Επέστρεψα όμως.

    Μου αρέσει!

  2. tassoula

    Βουτιές δεν έκανα αλλά καλά πέρασα 🙂

    suspect

    Αν δε κλείσεις ραντεβου στις καλές μερες μπορεί και να περιμενεις άδικα

    confused

    Μπανάκι κάνω αρκει μετα να με περιμενει ένα σκιερό μερος με μια παγωμενη μπυρα 🙂

    avra

    Πίασανε οι ευχες τελικά 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Ψιλοεπείγον μου ακούστηκε από ιντυμεντία:
    Ομάδα περίπου 20 ατόμων επιτέθηκε το πρωΐ της Κυριακής στο πάρκινγκ του Καζίνο της Πάρνηθας.

    Οι δράστες πέταξαν κόκκινες μπογιές σε δύο ΙΧ αυτοκίνητα κι ένα λεωφορείο που ήταν σταθμευμένα εκεί.

    Στη συνέχεια τράπηκαν σε φυγή και εξαφανίστηκαν. Από την αστυνομία βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση ενώ έχουν αποκλειστεί όλοι οι δρόμοι με σκοπό τον εγκλωβισμό και τη σύλληψη των δραστών.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΣΥΛΛΗΨΗ 3 ΑΤΟΜΩΝ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

