Οι "ζαρντινιέρες" και οι "ζαρντιέρες".

Μπράβο ρε «μάγκες». Τον «σαπίσατε» στο ξύλο τον αστυνόμο. Από την μια οι ζαρντινιέρες από την άλλη εσείς οι «μάγκες» με τις κουκούλες, τις ζαρντιέρες δηλαδή.

Την επόμενη φορά που θα σας στριμώξουν σε ανύποπτο χρόνο είκοσι συνάδελφοί του θα φωνάζετε για κρατική βία και τρομοκρατία. Να δούμε ποιος θα σας ακούει.

Αλλά μήπως την πληρώνετε εσεις; Πληρώνουν αυτοί που φοράνε πράσινα παπούτσια, φοιτητές, εργαζόμενοι, συνταξιούχοι, φυλακισμένοι. Βλέπετε μαζί με το ξύλο δίνετε και επιχειρήματα στον κάθε «Βύρωνα». Εργαλεία του είστε.

Τελικά «μπάτσους» δεν φτιάχνει μόνο το «σύστημα» , φτιάχνετε και σεις. Δεν διαφέρετε και πολύ από τους κρανοφόρους «αντιπάλους» σας.

Advertisements

12 responses to “Οι "ζαρντινιέρες" και οι "ζαρντιέρες".

  1. @ huginn

    Και με εκφράζει απόλυτα.
    Το συγκεκριμένο περιστατικό ανήκει στην πρώτη περίπτωση.
    Αν η κουκούλα είναι άμυνα απέναντι στον «ανώνυμο» κουκουλοκρανοφόρο που χαίρει της ασυλίας κράτους, κακοποιεί και δολοφονεί τότε είναι δίκαιη. Σε κάθε άλλη περίπτωση είναι τρομοκρατία την οποία απορρίπτω και καταδικάζω κατηγορηματικά.

    Μου αρέσει!

  2. ανώνυμο

    Όχι για λόγους συντομίας αλλά για την ουσία του πράγματος θα απαντήσω με μια φράση του Malatesta που με εκφράζει απόλυτα.
    «Αντιβίαιοι ναι. Μη βίαιοι όχι»

    Σε ευχαριστώ για την παρέμβαση και την αφύπνιση στο θέμα «Καταλήψεις στέγης»

    Μου αρέσει!

  3. Μπήκα στο blog από το google ψάχνοντας για τον Μιχάλη Καλτεζά και μου άρεσε αρκετά. Οι ενστάσεις μου είναι για αυτό το άρθρο.
    Μου κάνει εντύπωση η σκλήρη κριτική και καταδική της πρακτικής του να φοράει κάποιος κουκούλα. Ο Μάρκος από τους ζαπατίστας είχε πει και συμφωνώ μαζί του: φοράμε κουκούλες για να μας γνωρίσετε . Εγώ να συμπληρώσω πως το να φοράς όμως κουκούλα δεν σε κάνει αγωνιστή/επαναστάτη/αναρχικό ή κάτι παρόμοιο (κλασσικό παράδειγμα οι χαφιέδες της κατοχής) . Η κουκούλα είναι απλά και μόνο ένα μέσο προστασίας απέναντι στην αστυνομία (χωρίς να παύει το γεγονός κάποιοι να την έχουν ανάγει σε στολή). Σε προστατεύει όταν κάνεις πράξεις που για κάποιο λόγο είναι παράνομες αλλά πολύ πολύ δίκαιες.
    Παραδείγματα: Το κάψιμο καμερών. Δεν είναι βίαια πράξη (εκτός και αν θεωρηθεί κάθε πράξη καταστροφής βίαιη) και σταματάει την ψυχολογική βία της παρακολούθησης και της εισβολής στην πραγματική σου ζωή.
    Τώρα για το ξυλοδαρμό του μπάτσου η τελευταία δημοσιεύση που είδα είναι
    εδώ και λέει ότι δεν ήταν αντιεξουσιαστές αυτοί που τον χτυπήσαν.
    Από εκεί και πέρα «πεσίματα» σε διμοιρίες έχουν γίνει πολλά . Ένα παράδειγμα εδώ που επιτέθηκαν σε μια διμοιρία (σημειωτέον έχουν όπλα) μόνο με ξύλα (οχι μολότωφ) μετά από τα αίσχη των αστυνομικών στις 8/3 φέτος . Τόσο σε αυτό όσο και σε παλιότερα περιστατικά πάντα οι άνθρωποι του α/α χώρου χτυπούσαν πολύ αλλά όχι για να σκοτώσουν.
    Φαίνεται πως είσαι γενικά κατά της βιας αλλά πως προτείνεις την αντιμετώπιση της βιας του κράτους και των διαφόρων οργάνων του; Και δεν μιλάω για μια γενική και αόριστη βία. Μιλάω για την βία και τους τραμπουκισμούς που υφίσταμαι σε καθημερινές εξακριβώσεις στοιχείων μιας και μένω σε κατάληψη στέγης, για την βία που υφίσταμε όταν όντως σε κάθε γωνία υπάρχει αστυνομία και σε κάθε κεντρικό δρόμο υπάρχει μια κλούβα και ένας πίθηκας να την φυλάει με ένα αυτόματο. Που όπου και να κοιτάξω βλέπω κάμερες. Που ότι και να πω δημόσια ή θα θαφτεί είτε θα διαστρεβλωθεί .
    Που με έχουν μαζέψει δύο φορές και με έχουν κρατήσει για μισή μέρα στα κεντρικά της ασφάλειας , χωρίς κατηγορίες ,χωρίς δικηγόρο,χωρίς να μπορώ να πάω τουαλέτα ,χωρίς να έχω κάνει τίποτα τελειώς απλά επειδή δεν γουστάρανε τα μούτρα μου ;

    Μου αρέσει!

  4. μην ξεχναμε πως το κρατος κατελυσε το ασυλο και οχι οι συγκεκριμενοι αντιεξουσιαστες. πολυ ευκολα στοχευονται περιθοριοποιημενες ομαδες. η καθε πραξη βιας, ακομα και οι φοιτητικες καταληψεις ειναι βουτυρο στο ψωμι των μμε. δε ειναι θεμιτο να λες πως θα λειτουργουμε με γνωμωνα την κοινωνικη αποψη (καλλιεργημενη απο τα μμε φυσικα).
    αφου ουτως η αλλως ειμαστε κοινωνικα αποβλητα. για την κοινωνια ειμαι ενας χασικλης, ενα ρεμαλι, μαλλιας, αυτος με τα μαυρα. γιατι να κατσω να υπολογισω μια κοινωνια που εκθειαζει σε καθε περιπτωση τον ρατσισμο, την ανεργια, τους νομους της ελευθερης αγορας? το δικιο των δημοσιογραφων των μπατσων και του πολυδωρα δε με ενδιαφερει. και εν πασει περιπτωσει αν δεν υπηρχε η συγκεκριμενη πραξη βιας η κοινωνια παλι με ποιανου το μερος θα ηταν? σε οποιαδηποτε πολιτικη πραξη την κοινωνια τη βρισκεις απεναντι σου. και ειναι πολυ πιο βιαιη απο την καθε ζαρντινιερα.

    Μου αρέσει!

  5. alkyoni

    Υπάρχουν πολλά περιστατικά, όπως η κατάληψη και το κάψιμο του Πολυτεχνείου το 1995, που έδωσε τη δυνατότητα στους αστυνομικούς να μπουν και να καταλύσουν το άσυλο. Ή όταν οι «αναρχικοί» έβγαιναν μέσα από το υπουργείο εσωτερικών με μολότωφ όταν είχε έρθει ο Κλίντον και έτσι βρήκαν ευκαιρία να χτυπήσουν την πόρεία. Το ζήτημα δεν είναι όμως αυτό. Όπως είπε και ο padrazo το σημαντικό είναι να βλέπεις το τι επιφέρουν αυτού του είδους οι πρακτικές και ποιό σκοπό εξυπηρετούν. Οι περισσότεροι από εμάς έχουν πρόβλημα με την αστυνομία και με αυτό που αντιπροσωπεύει. Χτυπώντας έτσι όμως έναν αυτό που τελικά καταφέρνεις είναι να κάνεις κακό στο σκοπό σου, γιατί όλοι στρέφονται τελικά εναντίον σου. Δε βρίσκεσαι στη μέση μιας πορείας για να έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου. Βούτυρο στο ψωμί των ΜΜΕ είναι αυτές οι καταστάσεις.

    Μου αρέσει!

  6. alkyoni

    Η «ένστολη» βία -και η κουκούλα στολή είναι- υπακούει πάντα σε διαταγές, «εσωτερικές» ή «εξωτερικές» έχει ιδεολογική ή νομική «επένδυση» και σε κάθε περίπτωση έχει ένα αποτέλεσμα, έναν στόχο : να αποδώσει στον εγκληματία το μεγαλείο του θύτη.

    Μου αρέσει!

  7. να υποθέσω πως πίστεψες ότι τα 35 άτομα ή πόσα ήταν,ήταν «αναρχικοί»;
    Ή κατάλαβα κάτι λάθος απ το ποστ;
    Με τίποτε δεν μπορώ να πιστέψω,πως ήταν αναρχικοί..και πως όλη η ιστορία δεν είναι κατασκευασμένη
    Η πρακτική δεν θυμίζει πρακτική αναρχικών.Άλλωστε δεν θυμάμαι ποτέ μα ποτέ,να χει συμβεί κάτι τέτοιο με πρωταγωνιστές αναρχικούς.
    Πιο πολύ η όλη ιστορία μου θύμισε -και ταιριάζει πιο πολύ- στην άλλη ιστορία με τους χούλιγκανς…του Ολυμπιακού ήταν;;δεν θυμάμαι καλά…
    Βρες μου αν μπορείς,κι αν υπάρχει φυσικά,ένα ανάλογο περιστατικό,με πρωταγωνιστές αναρχικούς-αντιεξουσιαστές..
    Όπως και να χει όμως,απ όποιον και να γινε αυτή η πράξη είναι καταδικαστέα

    Μου αρέσει!

  8. Όλα τα γουρούνια την ίδια φάτσα έχουν. Αυτό έλεγε ο παππούς μου 😉
    Και το «γουρούνια» εδώ ισχύουν και για τις δύο πλευρές.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s