Οι κουρελούδες

[…] Και μετά από αυτή την εκδρομή θυμάμαι που πήγε ο Μιχάλης σε μια διαδήλωση για τον αριθμό ένα-ένα-τέσσερα και ύστερα χάθηκε από την γειτονιά. Αυτόν τον αριθμό δεν έπρεπε να τον φωνάζεις, έπρεπε να πηγαίνεις κατ’ ευθείαν από το ένα-ένα-τρία στο ένα-ένα-πέντε. Ενώ το δύο-ένα-τέσσερα επιτρεπόταν κι ας σήμαινε δύο φορές το ένα και μια φορά το τέσσερα. Χαζοί στην αριθμητική αυτοί οι πολιτικοί…

[…] Μέσα στην ησυχία της νύχτας η μουσική από τον «Πράσινο Μύλο» στην οδό Θηβών ανηφόριζε την οδό Κρήνης. και σκέπαζε τις μυστικές κουβέντες των μεγάλων για την ΕΔΑ, το κόμμα, τα ανάκτορα, για την «χαμένη ευκαιρία».

Όταν, πέρασαν περιπολία οι αστυφύλακες του «δέκατου», νυστάξανε απότομα όλοι οι κάτοικοι της οδού Κρήνης

6 responses to “Οι κουρελούδες

  1. lucy of wild flowers

    Χαίρομαι πραγματικά όταν η συγκίνηση είναι μεταδοτική και ανίατη.

    dionysos

    Ποιά από όλες 🙂

    αθεόφοβος

    Οταν μπλέκει με την πολιτική κάποιος είναι αναγκασμένος να αχοληθεί με νούμερα και «νούμερα» 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Έχεις πάντα ένα τρόπο να με συγκινείς.
    Κάπου στην οδό Θηβών, πολύ παλιά έμενε μια θειά μου…θυμάμαι, που με πήγαινε η μαμά μου επίσκεψη…

    Μου αρέσει!

  3. @ ιούδας

    Ευχαριστώ. Εχω παρατηρησει ότι έχουμε το ίδιο ελλατωματικό προτέρημα της διαρκούς αλλαγής και αναζήτησης. Να είμαστε καλά να αλλάζουμε 🙂

    Μου αρέσει!

  4. Με γειά την εμφάνιση!

    (Αν κάτι μπορώ να σχολιάσω με ευκολία, είναι οι αλλαγές στην εμφάνιση!!! έτσι όπως αλλάω κάθε τρεις και λίγο)

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

